2014. október 27., hétfő

How to do sugar skull

Sziasztok!

Már többen is jeleztétek, hogy szeretnétek megtudni, hogyan is készítettem el a blogween-re való sminkemet. Gondoltam, mivel nagyon izgatja a fantáziátokat, megírom ebben a bejegyzésben a lépéseket, bár sajnos így utólag nem tudok hozzájuk képeket készíteni. Remélem nem bánjátok, és így is segítségetekre leszek.
flormar korrektor
essence szemceruza

Catrice fekete szemhéjpúder


noname arany,csillámos szemhéjpúder


Maybelline TheRocketVolumeExpress szempillaspirál

0. lépésben csak hidratáltam. Az ajkaimat a cocacola'-s ajakápolómmal, az arcomat pedig az oriflame-től rendelt levendulás-áfonyás hidratáló krémemmel.
A korrektort az arcom egész területére felvittem és kicsit eldolgoztam az államnál és a füleimnél. A hajtöveimhez kicsit felvittem a terméket és ott is eldolgoztam. Majd mindezt lefixáltam egy fehér púderrel. Utóbbit egy normál púderecsettel vittem fel.
Miután készen lettem az alappal, az orromat feketítettem be az essence krémes szemceruzájával. Mikor befejeztem a rajzolást, a gyűrűsujjammal kicsit eldolgoztam az anyagot, hogy ne tűnjön hézagosnak.
A szememet azzal kezdtem, hogy a már jól megismert szemceruzával megrajzoltam a köröket és csak utána rajzoltam meg a szélükre a "csipkézést". Ezután kitöltöttem a megrajzolt területet és ismét eldolgoztam a gyűrűsujjammal.
Hogy ne kenődjön el a mozgószemhéjamon a krémes ceruza, lefixáltam a catrice quatro fekete színével. Ezt egy lapos fejű ecsettel tettem fel.
Az arany szemhéjpúder amit használtam, nagyon pigmentált volt, így csak 2 rétegben vittem fel, viszont ehhez nem ecsetet használtam, hanem ismét a gyűrűsujjamat.
A számat azért hidratáltam hogy ki ne száradjon és ne legyen cserepes, mivel ebben a lépésben az arcomra használt korrektorból kentem rá egy réteget, majd ezt is eldolgoztam és tettem rá púdert is.
A "varrásokat" a fekete szemceruzával rajzoltam meg, de előtte az ajkaim belső felére tettem, hogy még ijesztőbb legyen a végeredmény. A varrások fő vonalát az arcom közepéig húztam ki.
Végül, de nem utolsó sorban jó alaposan kispiráloztam a szemem a még drámaibb hatásért.
Sarah♥

8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...