2014. október 31., péntek

TAG | halloween


Sziasztok!

Laura nemrég megkért engem, hogy töltsem ki ezt a tag-et mondván, ő tudja, mennyire imádom őket. Szóval ezúton is megszeretném Neked még egyszer köszönni. Ő is odavan a kérdéssorokért, az ő halloween-ről szóló posztját itt olvashatjátok. Ha van kedvetek töltsétek ki ti is!:*

1. Melyik a kedvenc halloween-i filmed? 
Nem igazán tipikus, sőt lehet az ellenkezője, de a Drakula halott és élvezi.
2. Egy 1-10 -es skálán mennyire élvezed a halloweent?
Én nagyon szoktam élvezni ha buliban vagyok amúgy nem igazán, tehát olyan 5-6.

3. Melyik a legkedvesebb halloween-i emléked?
Amikor drága Evelin barátnőmnél volt buli, és összevissza csináltunk mindent, az nagyon megmaradt bennem. Meg mikor Dori drágám volt először nálam pont halloween volt és jajj, az első közös napunk volt♥.

4. Mindig is szeretted a halloween-t?
Sosem volt vele bajom, viszont csak az utóbbi években lett a mániám ez az ünnep is.

5. Hogyan hangolódsz a halloweenra?
Sok-sok inspirációs képet nézegetek és posztot írok.

6.Melyik a kedvenc halloween-i dekorációd?
Egyértelműen a tök. Az egyik legutóbbi bejegyzésem is erről tesz tanúbizonyságot.

7. Melyik a kedvenc halloweem-i édességed?
A baglyos muffin! Készítettem is már ilyet:
8. Melyik a kedvenc halloween-i/őszi illatod?
Az égett padlizsán és a a sütőtök illata.

9. Vámpírok vagy Zombik?
Igazából szerintem én a vámpírokhoz állok közelebb, de a zombikkal sincs semmi bajom.
10. Mik a te furcsa félelmeid?
Mi számít furcsának? Én félek a sötétben, a démonoktól is félek, sőt szerintem mindentől félek ami kicsit is ijesztő vagy gonosz.

11. Hiszel a szellemekben?
Igen hiszek bennük és abban is hogy az elhunyt szeretteink vigyáznak ránk.

Ti mit gondoltok a halloween-i ijesztgetésről? Szoktatok menni édességért?:*
Sarah♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...