2014. október 25., szombat

SMINK | blogween


Sziasztok!

Vannak különös éjszakák, mikor az emberek csak árnyak és az árnyak csak emberek.
- Edgar Allan Poe
Ma egy igazán különleges bejegyzéssel érkeztem. A cím nem igazán sokatmondó, így kifejteném, mi is az a "blogween". Kezdem is az elején, Laura megkérdezte, hogy nincs-e kedvem egy halloween-i maszkot elkészíteni. Először nem tudtam pontosan mire is gondol, de aztán később minden kitisztult. Klaudia volt a főszervező, az ő fejéből pattant ki a szikra, aztán közösen megbeszéltük mit is csináljunk. A feladatunk az volt, hogy készítsünk egy olyan halloween-i sminket, amit mi is szívesen viselnénk azon a hátborzongató éjszakán. Kíváncsi vagyok, hogy fogadjátok a sminket és mi a véleményetek róla. Kérlek, írjátok meg őszintén.♥
Nézzétek meg a többi lány munkáját is:


Sarah♥

18 megjegyzés:

  1. brutál jól néz ki :) Nagyon jót alkottál :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó!!! Főleg a szemednél az arany a feketével, egyszerűen mesés. :)) Ha legközelebb lesz ilyen csinálhatnál egy How to do posztot róla, mert iszonyatosan tetszik, de tuti nem tudnám csak úgy megcsinálni itthon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, ha van rá igény szívesen leírom, hogy is készítettem el.:) És köszönöm szépen!

      Törlés
  3. Fantasztikusan szép lett! :))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem van igény a How to do posztra!!! :) Kiváncsikak vagyunk!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, akkor készítek egy ilyen bejegyzést is!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...