2014. október 20., hétfő

NAILS | nail care routine


Sziasztok!

Már egy ideje berögzült, hogy hogyan is ápolom a körmeimet egy-egy lakkozás előtt, szóval gondoltam adok tippet, ha valaki tanácstalan ez ügyben. Minden vasárnap szoktam "körömnapot" tartani, általában úgy ügyeskedek, hogy az adott lakk a körmömön kibírja egy hétig, bár néha nem sikerül, szóval bevetek egy két trükköt.

Először mindig úgy kezdem, hogy lemosom az előző heti adagot. Néha nagy a küzdelem, főleg hogyha homok vagy csillámos lakk az ellenfél. 
Ezek után elmegyek kezet mosok, mert nem szeretem érezni azt a töménytelen aceton szagot a kezeimen.
Rendszerint ha visszajöttem a kézmosásból, akkor a reszeléssel folytatom. (Csak nagyon ritkán vágom le a körmeim, mindig lereszelem.) Ha megfelelő már a méretük, akkor a formájukon igazítok, és utána pedig a felületükön. Utóbbin azért, mert néha a körmeim gondolnak egyet és lemezesen kezdenek el törni, így segítenem kell valahogy rajtuk. Mindezt a h&m-es körömápoló szettemből kivett 4+2 oldalú reszelővel teszem.
Két körömerősítőt szoktam használni, az első az Avon Nail Expert beszívódó körömápolója. Második lépésben pedig az Essence Ultra strong körömerősítőjét alkalmazom. Utóbbit szoktam használni alaplakknak is.
Ha mindezt megcsináltam, csak akkor kerül fel a pont az i-re. Erre a hétre egy elég egyszerű manikűrt gondoltam ki. Az új GoldenRose lakkomat (odavagyok ezért a gyönyörű kék színért) párosítottam egy régebben vett Suide effect-es Moyra lakkommal.

Ti hogyan ápoljátok a körmeiteket? Miket csináltok lakkozás előtt?:*
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Megkérdezhetem, hogy milyen fényképezőt használsz?
    Egyébként szuper bejegyzés és blog! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Persze, Nikon Coolpix L820-as a gépem és köszönöm szépen!♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...