2015. november 29., vasárnap

DIY | Adventi koszorú

Sziasztok!

Íme elérkezett idén is advent első vasárnapja, ami nekem már azért is öröm, mert a boltok újra nyitva tartanak egészen karácsonyig vasárnaponként is, így nem kell azon izgulnom, hogy mit mikor kinek veszek meg az ünnepekre. Na, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy elképesztő, hogy már megint, hogy elszaladt az idő, alig van pár hét karácsonyig és utána pedig már ismét új évet kezdünk, ami szintén ugyanígy elfog szaladni, szóval minden pillanatot, amit tudunk ragadjunk meg belőle!
Idén elég "modernre" vettük a figurát koszorú szempontjából, sőt nem is igazán nevezhetem ezt koszorúnak, de szerintem egészen tűrhető lett a végeredmény. :) Ezt a szép fa"tálcát" a Kik-ből, a gyertyákat pedig a Lidl-ből vettük, ami pedig a díszítést illeti, az még a pár évvel ezelőttről megmaradt koszorúnk hagyatéka. Szerintem az óarany gyöngysor (amit a tálca aljába tettem) tökéletesen kiegészíti ezt a nyers-fás árnyalatot, s a bordó gyertyák pedig feldobják és karácsonyosítják ezt a barnaságot.
Bajusz pedig az ágyamban, a jól megszokott kis sarkában alussza az igazak álmát, ahogy minden jóllakott cica tenné. ^^

Ti milyen koszorút készítettetek/vásároltatok?
Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen gyertyatartónk van és én is ezt használtam az adventi koszorúhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, hogy Neked milyen színű gyertyád, esetleg díszítésed van rajta! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...