2015. november 30., hétfő

NYEREMÉNYJÁTÉK | karácsony LEZÁRVA

Sziasztok!

Ahogy lassan belépünk decemberbe, eláraszt egy csodás melengető érzés, imádom a karácsonyt és a hangulatát, zenéket hallgatni és filmeket nézni, járkálni a plázákban ajándékok után és ámulva nézni a feldíszített fákat, s a kirakatok csodás ünnepi kollekcióit bámulni. Karácsonyi sütiket sütni, forrócsokit és forralt bort inni. Mind olyan jó érzés és boldogsággal tölti el a szívemet. És mivel ez a szeretet ünnepe és adni mindig jó, gondoltam megleplek Benneteket egy kis karácsonyi nyereményjátékkal, remélem örültök neki és sokan jelentkeztek rá! És köszönök Nektek mindent, minden egyes komment, feliratkozó vagy épp lájkoló a facebookon, de minden megtekintés is nagyon jól esik és hihetetlen érzés!♥ 


Amit nyerhettek:
Szarvas
Hópehely
Oriflame - Apple&cinnamon soap
Essence - 16 fame fatal

Feltételek: 
Légy a blog feliratkozott olvasója
Rendelkezz magyarországi postacímmel!

Plusz esélyeket szerezhetsz, ha: 
-követsz instagramon
-írsz róla instagramon
-likeolod a blog facebook oldalát
-megosztod facebook-on
-követsz tumblr.-ön
-követsz bloglovin'-on
-követsz twitteren
-írsz róla twitteren
-kiteszed az első képet a blogod oldalsávjába, vagy írsz róla bejegyzést.

A kommentben kérlek azt is írd le, hogy melyik közösségi felületen, milyen néven követsz, ha pedig megosztottad, akkor annak a linkjét is kérlek írd le nekem. Köszönöm!:*


Ne feledjétek a játék december 20-a éjfélig tart!
Eredményhirdetés még karácsony előtt várható!
Puszi, Brigi♥

27 megjegyzés:

  1. Szia . Köszi a lehetőséget jelentkeznék a játékra.
    -Krisztina Redák néven követem a blogod.
    -Rendelkezem M.O lakcímmel.
    -Instagramon @redakkrisztinaa néven követlek.
    -Krisztina Redák néven lájkoltam az FB oldalt.
    -Tumblrön ertedveszeklevegot néven követlek(azthiszem):D
    -Bloglovin'-on Redak Krisztina néven követlek
    -Redák Krisztina néven követlek twitteren , és meg is osztottam ( https://twitter.com/RedakKrisztina/status/671391750557204481 )
    -Kitettem a blogom oldalsávjában a képet ( http://rkrisztiii.blogspot.hu/ )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)
      Örülök, hogy jelentkeztél, te +7 eséllyel indulsz.

      Törlés
  2. Blogon: B Ruhamania
    Insta: biankacsendes
    Fb: Bianka Csendes
    Twitter: Ruhamania

    *** Annyira csodásak a képeid *-* ***
    xx Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon aranyos vagy Bianka!☺
      +3 esély és egy puszi!:*

      Törlés
  3. Szia! :) Köszi a lehetőséget.

    Moon Angel néven követlek
    FB: Csík Anna
    Insta: MissMoonAngel
    Twitter: MoonAngel88

    Van magyarországi postacímem. :)

    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy jelentkeztél, Te +3 eséllyel indulsz.:)

      Törlés
  4. Szia! :)

    - Brigitta Pavusa néven követlek itt.
    - Brigi Pavusa néven a Facebook-on,
    - brigipavusa néven az Instagram-on
    - és megosztottam a nyereményjátékot is! :)
    A link: https://www.facebook.com/brigii.pavusa/posts/981260125264592?pnref=story
    - és van magyarországi postacímem! :)

    Köszi a lehetőséget! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Plusz +3 esélyed van megnyerni a csomagot!☺

      Törlés
    2. Megváltozott a Facebook-os link: https://www.facebook.com/brigi.pavusa/posts/981260125264592?pnref=story

      Gondoltam szólok, nehogy baj legyen belőle és ezért ne nyerhessem meg ezt a csodálatos csajos csomagot! :)

      Törlés
    3. Köszönöm, hogy szóltál aranyos vagy! :)

      Törlés
  5. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
    Feltételek:
    Andrea Pásztor néven vagyok a blog feliratkozott olvasója
    Rendelkezzem magyarországi postacímmel!
    Plusz esélyek:
    -követlek @andi_pasztor néven instagramon
    -likeoltam Andi Pásztor néven a blog facebook oldalát
    -követlek Andi Pásztor néven bloglovin'-on
    -követlek @PasztorAndi néven twitteren
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)
      Köszi, hogy jelentkeztél, +4 esélyed van.

      Törlés
  6. Szia! Chrissy néven vagyok a blogon feliratkozva, és van magyarországi postacímem.
    - Tengerész Krisztina néven a Facebookod likeoltam, megosztottam a nyereményjátékot: https://www.facebook.com/krisztina.tengeresz
    - Követlek Twitteren, mint xfairylikex, és megosztottam itt: https://twitter.com/xfairylikex

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretnék jelentkezni, Anniie néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  8. Szia!Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :D A blogodat gabcsy néven követem. Facebookon Gabriella Szöllősi néven lájkoltam a face oldalad :) Köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)
      Köszi, hogy jelentkeztél, plusz 1 esélyed van:)

      Törlés
  9. Szia :)
    garai.viki néven követem a blogodat és Garai Viki néven lájkollak facebookon :) És van magyarországi posta címem és istán :vikiiii0322 néven követlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Plusz két esélyed van, örülök, hogy jelentkeztél!:)

      Törlés
  10. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    Facebookon Fanni Kereki néven,
    Twitteren Fanni Kereki néven,
    Bloglovinon szintén Fanni Kereki néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! :3
    Dorina Czagány néven követlek itt. :)
    Instagram: dorina_cz
    Facebook: Dorina Czagány
    Tumblr: hellodorcii
    Twitter: Czagány Dorina
    Twitteren megosztva: https://twitter.com/dorinaaaaaaa/status/678630134358925313

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!:)
      Örülök, hogy jelentkezel, +5 esélyed van!

      Törlés
    2. Most láttam, hogy sokan írták, hogy magyarországi címük van, ezért utólagosan én is jelzem, hogy nekem is az van! :)

      Törlés
  12. Szia!
    Mária Surányi néven követem a blogot.
    Facebookon Mária Surányi néven,
    Facebookon megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/1035167526533667?pnref=story
    Twitteren Surányi Mária néven,
    Bloglovinon suram néven követlek.

    Köszönöm a lehetőséget! :)


    https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/1035167526533667?pnref=story

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy jelentkeztél!
      Nemsokára sorsolok! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...