2015. november 16., hétfő

OUTFIT | rainy post

Sziasztok!

Vasárnapra terveztünk egy outfit fotózást a barátommal♥, de az eső sajnos kicsit közbeszólt, viszont (ő az okosabbik kettőnk közül) eszébe jutott, hogy mi lenne ha belebiggyesztenénk az esernyőjét kiegészítőként, és szerintem nagyon jól tettük ezt, mert így igazán megjelenik az esős idő hangulata a képeken, s egy picit Mary Poppinsnak is érezhettem magam, ráadásul ázni sem áztam meg hihi. Viszont meg kell mondanom, hogy hideg volt, de a fényképek kedvéért mindent, nemde?! 
Kezdünk belépegetni a csizmás időszakba, így a hétvégén beszerzett CCC-s darabomat kaptam fel az új ponchomhoz, amit még csak kétszer viseltem, de nagyon nagy a szerelem. Élveztem ezt a befotózást is, csakúgy, mint az előzőt, valahogy mindig eltalálja a barátom, hogy mikor kell engem lefényképezni, ebből a sorozatból is van egy kedvencem, tippeljetek melyik az ;)
Felső - h&m
Szoknya - h&m
Poncho - tally weijl
Csizma - CCC
Sál -  F&F


Ti szerettek esőben sétálni? Beszereztetek már téli lábbeliket?
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...