2015. december 6., vasárnap

Karácsonyra várva | kívánságlista

Sziasztok!

Az eddigi két évben is volt karácsonyi "sorozat" (vagy, hogy is mondjam), s most sem lesz másképp, hisz' mi jobb annál, mikor készülünk az ünnepekre és együtt örülünk a hidegnek a meleg, feldíszített lakásnak, ahogy esténként a teánkat vagy a forrócsokinkat szürcsöljük a takaró alá kucorodva. Ezúttal próbáltam valami frappánsabb névvel előrukkolni, hogy ne legyen olyan unalmas, szerintem sikerült is hellyel-közzel, de inkább ezt majd Ti eldöntitek.
Kívánságlistát mindig is szerettem írni, emlékszem, mikor még kicsinek a Jézukának címeztem őket, s áhítattal vártam, hogy anyukám feladja őket postán. Milyen vicces, hogy régen mindig csak játékokat kértem és ha valami ruhát kaptam, nem örültem annyira. Mára ez persze már megváltozott, szinte nincs aminek jobban tudnék örülni, mint valami csinos holminak, kivéve a meglepetéseket. A szüleim minden évben készülnek legalább egy aprósággal és ez olyan jó érzés! Ma mikulás alkalmából is kaptam egy cuki bajszos kesztyűt, amivel nyomkodhatom a telefonomat, aminek ők persze annyira nem örülnek, mint én de hát.. ;)

Kalap
h&m link

Szövetkabát
h&m link

Zöld, kockás ing
bershka link

Ceruzaszoknya
h&m link

Fekete magassarkú
deichmann link

Kameraállvány
media markt link

Fotóstáska
www.pcx.hu  link 

Objektív
media markt  link

Beatles-es Monopoly
videojatekbolt.hu link

Folyékony latex
make up plaza link

Tudom, hogy nem mindet kaphatom meg, de annak a monopolynak nagyon örülnék, attól függetlenül, hogy az nem ruha! ☺
Ti mit kértek karácsonyra és mit kaptatok mikulásra? :*
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...