2015. december 23., szerda

MANIKŰRVADÁSZ | karácsonyi forduló

Sziasztok!

Örültem, hogy nem maradtam le a Manikűrvadász karácsony alkalmából szervezett fordulójáról, aminek Bella volt a házigazdája! Alig vártam, hogy az ünnepi manikűrök közül válogassak, s megannyi szépséget lássak, miközben már mézeskalácsot eszegetve és karácsonyi zenéket hallgatva hangolódok 24-ére.
Páromul a csodás manikűröket készítő Timit kaptam, ki is választottam egy zöld manikűrt, amit én körömlakk hiányában pirossá formáltam, de lessétek meg ti, hogy mi lett belőle! ;)

Eredeti manikűr:


A többi lány manikűrje:

26 megjegyzés:

  1. Nagyon kis elegáns lett. Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, nagyon elegáns, imádom a színkombinációt, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  3. szeretem az egyszerűbb manikűrjeidet, ez is az egyik kedvencem lett! :) amúgy szépen megnőttek a körmeid....! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy! Örülök, hogy elnyerte a tetszésed! :D

      Törlés
  4. Letisztult, elegáns, ünnepi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem találhattam volna jobb kulcsszavakat a manikűrömre! :) Köszönöm!

      Törlés
  5. Gyönyörű! Egyszerű, de nagyszerű és a képek is nagyon tetszenek!

    beautysecretsfromnora.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Hangulatos képek, viszont hiányzik a visszamutató link.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj valahogy teljesen kiment a fejemből, már pótoltam is! Köszönöm.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...