2015. december 3., csütörtök

Karácsonyi kihívás | karácsonyi színek

Sziasztok!

Timi kihívásának második fordulója a karácsonyi színeket öleli körül, ami szerintem olyan kis aranyos, mármint az év minden szakában, ha valami piros-zöld vagy piros-arany bármit látok, rögtön a karácsony jut eszembe. De ezt olyan sokféleképpen lehet kombinálni, hogy mindenki kedvére variálhatja ezeket bármiféle technikával, mindenki belecsempészheti a saját egyéniségét és a stílusát.^^
Én az "új" Lovely kollekció egyik bordó-csillámos-matt lakkját használtam alapként, a gyűrűs-és a kisujjamra pedig egy h&m-es toppert tettem, amiben csodás arany és fehér csillámok vannak *-*.
Kíváncsi vagyok a többi lány munkájára is, hiszen nem mindenkinek a piros szín ugrik be először a karácsony szó hallatán.

Brigi♥

22 megjegyzés:

  1. Annyira hangulatosak lettek a képeid *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hangulatosak lettek a képek, imádom. Azt viszont nagyon sajnálom, hogy egyetlen olyan kép sincs, ahol a manikűrön lenne a hangsúly és teljes mértékben látjuk az egészet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és tudom én is észrevettem, de nem tudtam már több képet csinálni sajnos, legközelebb jobban igyekszem, köszi, hogy szóltál! :))

      Törlés
  3. Nagyon igényes a blogod, gratulálok! Én is sajnálom, hogy a manikűr nem látszik igazán, mert így csak sejtem, hogy élőben nagyon szép lehetett. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves vagy!:) Tudom, sajnálom, legközelebb látszani fog ígérem! ☺

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...