2017. január 26., csütörtök

Bullet Journal



Sziasztok!

Mostanában, de főleg külföldön nagyon divat lett a Bullet Journal (alias BuJo, ahogy későbbiekben említem majd), ami igazából egy olyan személyes (határidő)naptár-napló combo, ami szerintem nagyon jó dolog, hiszen saját magad tudod rendszerezni és jegyzetelni benne a dolgaidat. Saját magad alakítod, hogy mi hol legyen, hogy hogy következzenek ezek egymás után, legyen e rendszere vagy sem. Minden hónapban (najó szinte minden hónapban) készítek egy hónapkezdő lapot, amin az adott hónap neve van, hiszen azzal jelzem, hogy átléptünk egy másikba, ezt tettem akkor is amikor 2016-ból átléptünk a 2017-be, bár sokak ilyenkor új BuJo-t kezdenek, de szerintem, ha sok tiszta lap van még benne, akkor felesleges.
A barátnőm Réka mutatta nekem az övét, még szeptemberben, akkor kaptam kedvet ahhoz, hogy csináljak én is, bár neki igazi Leuchtturm1917-je van, amit nagyon irigylek tőle, az övé is nagyon szép, és ő többet is foglalkozik vele, mint én, de majd én is összeszedem a gondolataimat.
Egyébként én egy IKEA-s füzetbe írok, ami szerintem hasonlóan megfelel a célra.
Az ihletet mindig Pinterest-ről szerzem, hiszen az az oldal tele van szebbnél szebb ötletekkel és nagyon sok útmutatóval is, érdemes benézni sokszor oda.
Sok dolgot csináltam már bele, de csak néhányat fényképeztem most le Nektek, hiszen nem tudom, hogy fogadjátok majd. Ha tetszik a későbbiekben is lesznek ilyen posztok, ha nem akkor pedig csak instagramon fogtok képeket látni róla.


Ti vezettek bármiféle naplót? Hallottatok már a bullet journal-ről?

Puszi, Brigi♥

12 megjegyzés:

  1. Jajj Brigi hát ez valami eszméletlen szép! Gondolkodtam én is rajta, hogy majd idén elkezdem, de valahogy nem érzem elég kreatívnak magam, sajnos! Szerintem még nyugodtan írj még róla, engem érdekelne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm, eszméletlen aranyos vagy, jól esik! :* Biztosan te is szépet tudnál csinálni, nézz be pinterestre, sokat segít nekem is!

      Törlés
  2. Nekem tetszene, ha lennének ilyen posztok továbbra is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és ötletes is. Én is nagyon szívesen látnék ezzel kapcsolatban még bejegyzéseket. Jómagam is készítettem tavaly egy kis bujot, de lenne még hova fejlődni a rendszerezéssel. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, jól esnek a kedves szavak! ☺

      Törlés
  4. gyönyörű! :) jöhet még sok-sok poszt ilyen témában.
    az enyém csak firkálás ehhez képest. régóta vezetem így a határidőnaplómat/jegyzetfüzetemet, de csak nemrég jöttem rá, hogy ennek neve is van.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyien ismeritek ezt a fajta naplóvezetést, és annak is, hogy szeretnétek még látni ilyen posztokat, nagyon jól esik! És a tied is biztosan szép. :P

      Törlés
  5. Szia!
    Vegre egy magyar aki foglalkozik ezzel a temaval! Gyonyoruek ezek az oldalak, engem is erdekelne megtobb ilyen poszt☺️

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...