2017. január 5., csütörtök

The Nudes by Maybelline



Sziasztok!

Még pár hónapja, mikor bemutattam a Maybelline The Nudes palettát kérdeztem tőletek, hogy kíváncsiak vagytok-e egy sminkre, amihez csak az ő színeit használom fel, és örömömre többen is mondtátok, hogy igen, ezért elkészítettem egy sokkal inkább ünnepibb sminket, mint hétköznapit. Mivel sokaknak most van a szalagavatója, gondoltam, hogy még nem csúsztam ki ebből a körből, bár tudom, hogy a karácsonyt lekéstem, de remélem így is elnyeri a tetszéseteket és utánajártok ennek a palettának, ha eddig nem tettétek még meg. Hiszen én csak ajánlani tudom, nagyon szép földszínei vannak, bár sajnálom, hogy szinte mindegyikben vannak csillámok, ami persze nagyon szép, de igazán elkélne már egy olyan paletta, amiben csak matt szemhéjpúderek vannak. ^^
Ha nem láttátok a tesztes bejegyzést, akkor ITT elolvashatjátok.
A szememre tehát a Maybelline paletta színeit használtam. Az alapozás után egy világosbarna színnel kezdtem, majd erre ment az árnyékolás képpen használt sötétebb barna, amit két rétegben vittem fel, hogy egységes legyen. A mozgószemhéjamra pedig egy bronzos-csillogós színt tettem fel, a szemzugomba pedig, egy nagyon világos, mégis annál csillogósabb szín került, ezzel elérve az üde tekintetet. A színeket összemostam, hogy ne legyenek éles vonalak közöttük.
A tusvonalamat egy Rival de Loop-os filces szemhéjtussal húztam meg, ami a Rossmann sajátmárkás terméke, és szerintem egészen jó, főleg annak aki kezdő ezen a téren. A szemöldökömet az Essence eyebrow stylist set-jével tettem összefüggőbbé. Az arcomon pedig csak egy HeliaD-s BB krém van normál árnyalatban, amit egy Essence-es transzparens púderrel fixáltam. A szempilláimat a Rimmel Wake me up extreme black szempillaspiráljával varázsoltam ilyen hosszúakra, aminek imádom az uborkaillatát és már a harmadik adagot vásároltam meg belőle.


Ti gyakran húztok tusvonalat? Hogy tetszik ez a paletta? ;*
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett és jól állnak ezek a színek. :)
    Máskor remélem egy egész arcos fotót is kapunk, mert egy picit olyan volt, mintha egy kirakós darabjait, nézegetném. :D
    Remélem több sminket láthatunk még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Örülök, hogy tetszik, és legközelebb megpróbálom. :P

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon szép lett ez a smink!
    Én is Rival de Loopos tust használok, és még mindig alig hiszem el, hogy ilyen jól működik :) elégedett vagyok vele nagyon, árhoz képest

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sok helyen olvastam, hogy nekik hamar kiszáradt, és kicsit ez igaz is, neked nem? :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...