2017. január 28., szombat

Decorations à la Brigi



Sziasztok!

A minap azon gondolkoztam, hogy miről is írjak, így körülnéztem a szobámban és rájöttem, hogy pár dolog elég alternatív megoldással jött létre (mint dekoráció), úgyhogy arra a döntésre jutottam, hogy ezeket fogom Nektek megmutatni, hátha kaptok egy kis kedvet vagy ihletet ahhoz, hogy kidekoráljátok a szobátokat. Vannak DIY, félDIY (ha létezik ilyen kifejezés, ha nem akkor most én megalkotom xd) vagy vásárolt dekorációs elemek, de szerintem ezek többsége könnyen beszerezhető. Nagyon szeretem a szobámat mióta új házba költöztünk, már pár éve fehér bútorokkal berendezett kis kuckóra vágytam, mert szerintem az nagyon letisztult és olyan világosnak tűnik a szoba, még komorabb esős napokon is. Sokan mondják, hogy szerintük a fehér bútor kórházas hatást kelt, de nekem egyáltalán nincs ilyen érzésem ezzel kapcsolatban, inkább mesebelinek és modernek mondanám. A szobámban a fehér mellett a barna szín dominál még, több különböző árnyalatban, emellett még van pár fekete kiegészítőm.
Vannak a szobámban olyan dolgok, amiket sok idő alatt varázsoltam olyanná amilyen, például a parafatáblám az íróasztalom felett, hiszen erre az ideköltözésünk óta gyűjtöm a dolgokat, s még azóta is gyarapítom és folyamatosan cserélgetem a szezonnak megfelelően.
Én mindig kíváncsi voltam, hogy mások szobája, hogyan néz ki, ezért is szeretem annyira a room tour videókat és posztokat, remélem most Nektek is tetszeni fog az enyém, még ha annyira nem is ebbe a kategóriába tartozik.

Csipkés tálcák, műorchidea és a kaspó - IKEA
Arany ékszertartó szarvas - Claire's
Gömb ledsor - Pepco
Kis mécsestartó kalitka - Jysk
Malac - Educatio - BGE
Művirágok - IKEA
Tükör - F&F home
Bögre - Educatio - ELTE

Ti nektek sok dekoráció díszíti a szobátokat? Szerettek olyan dolgokat felhasználni, amik igazából hétköznapi tárgyak? 
Sok szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Eszméletlen szép szobád lehet! Nekem fehér, barna bútorokkal, a fehéret én már annyira tömegnek éreztem tavaly mikor átalakítottuk, így maradtam a barnánál, de én nagyon meg vagyok elégedve vele! Gondolkodtam én is egy hasonló bejegyzésen a napokban, de úgy érzem még közel sem olyan, ahogy a fejemben él, így csak instagramra tettem ki egy kis képet róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Kíváncsian várom a posztot! ^^

      Törlés
  2. Az az ékszertartó szarvas kapható még a Claire'sben? *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh hát nem igazán hiszem, mert 2015 decemberében vettem, de lehet, hogy hasonló tárgyaik vannak mostanában is. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó ötleteid vannak. Mi kedvet kaptunk a szobánk átrendezésére, dekorálására. :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...