2017. január 23., hétfő

Shopping is always a good idea



Sziasztok!

Karácsony után a boltokban mindenütt a LEÁRAZÁS! szócskát olvashatjuk és szinte minden tele van aggatva leárazó címkékkel, ami persze nagyon jó dolog. Hiszen, hogyha valamit kinéztél az ünnepek alatt, de már nem igazán maradt rászánandó pénzed, akkor ha szerencséd van most megtudod venni, s lassan már a tavaszi kollekciók darabjait is megvásárolhatjuk a boltokban. Azt hiszem, hogy orvoshoz kellene fordulnom, de annyira szeretek vásárolni, főleg, ha akciósan jutok hozzá dolgokhoz. Szerencsére annyira nem súlyos az eset, hogy olyan dolgokat vegyek meg, amik nevetségesen olcsók, viszont nincsen rájuk szükségem, sose vegyetek meg semmit csak azért, mert olcsó, mert egyszer csak jó lesz valamire. ;)
Az igazság az, hogy iskolatáskáért mentem el "plázázni", de szinte mindennel hazajöttem, csak azzal nem, pedig jó lenne, ha találnék valami elfogadható darabot, mert a mostani kezdi megadni magát.
De visszatérve a leárazásokra, komolyan mondom, hogy mindenhova érdemes benéznetek, ha még nem tettétek, mert ilyenkor már a második-harmadik hullámban nagyon kedvezményesek a termékek árai. A Hádában is voltam, de ahhoz képest elég drágán vettem meg a majd lentebb látható két dolgot, ami kicsit elszomorított, de mivel nagyon tetszettek nem tudtam őket otthagyni, és szerintem még így is a bolti ár töredékéért vásároltam meg őket.
Tally Weijl (Pólus Center) 1595 Ft
Tally Weijl (Pólus Center) 7995 Ft
Tally Weijl (Pólus Center) 1595 Ft 
H&M (Dunakeszi Auchan) 2000 Ft
H&M (Dunakeszi Auchan) 2000 Ft
Háda (Pólus Center) 4995 Ft
Háda (Pólus Center) 2999 Ft
New Yorker (Pólus Center) 1290 Ft
Ez egy rövidnadrág, ne haragudjatok, ha nem látszik rendesen. :(
New Yorker (Pólus Center) 1790 Ft
Forever 21 (Bécs) €9
C&A - Six (Pólus Center) 900 Ft
Bijou Brigitte (Pólus Center) 900 Ft

Ti miket vettetek a téli leárazások alatt? Ugye ti is várjátok a tavaszt? ^^
Puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...