2018. február 12., hétfő

SMINK | Would you be my Valentine?



Sziasztok!

Szerdán ünnepeljük az ünnepek legmegosztóbbját, amit nagyon sokan szeretnek, s még annál is többen utálnak, a Valentin napot. Igazából mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy megünnepli-e vagy sem, én mindenesetre nagyon szeretem az ünnepeket és a jeles napokat, sőt kifejezetten örülök az ilyeneknek, hiszen lássuk be romantikus alkat vagyok, szeretem ha kitud törni egy nap a szürke hétköznapok közül. Valentin nap a szerelmesek napja, tele van minden rózsákkal, szívekkel és plüssökkel és szerintem ez nagyon aranyos dolog. Általában a piros szín a legfeltűnőbb ezen a napon, s az ezt megelőző hetekben, s ez a szín dominál az én sminkemben is, ami nem éppen egy hétköznapi viselet. Nem azt mondom, hogy ezt fogom viselni aznap, mikor elmegyünk valahova, de szerintem valami hasonlót teszek fel, hiszen szeretem, ha kicsit más az az adott nap minden szempontból. 
Egyébként a filmet is nagyon szeretem, olyan vicces egy-egy karakter, s jó látni, ahogy a szálak összeérnek, bár azért tudjuk, hogy ez az ünnep Amerikában sokkal nagyobb hagyománynak örvend, mint idehaza, de már évek óta mondogatják, hogy egyre többen vesznek részt itthon is benne. 
Egy egyszerű alappal kezdtem, amivel mindig szoktam, ezután jött a szemhéjam. Először itt is egy alappal indítottam, majd egy nagyon világos színt tettem fel rá a Lovely nude palettájából. Ezután egy világosbarna került a mélyítővonalamba, méghozzá a TBS Down to Earth palettájából. Az arany színt, amit a mozgószemhéjamra és a szemzugomba tettem a Sleek Vintage romance palettából választottam, s csak az ujjammal tapogattam a területekre. Ezután a már tőlem megszokott módon egy rúzst vettem segítségül a tusvonal meghúzásához, a Catrice egyik vörös rúzsát gondoltam ide-illőnek, s egyszerűen egy tusecsettel meghúztam a vörös vonalat, amit az alsó szemhéjamra is továbbhúztam kb a szemem feléig. Ezután jött a picit nehezebb rész, megrajzolni a szívecskét, de végül sikerült. A számra először csak egy szívet gondoltam, de aztán nem igazán tetszett a végeredmény, így egy világos rúzzsal összemostam a vörös színt, képezve így egy átmenetet, ami nagyon szépen mutatott a végén. 


Szerintem eddig ez lett a leglátványosabb sminkem itt a blogon, de nekem nagyon tetszik összességében. Ti, hogy gondoljátok? 
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...