2018. február 5., hétfő

BULLET JOURNAL | January 2018



Sziasztok!


Azon gondolkodtam, hogy nem osztok meg egy darabig posztot, mert elég nagy változtatásokon jár folyton az eszem, de meggondoltam magamat, hiszen míg ezek az újítások napvilágot látnak, lehet jó pár hét eltelik, s megszerettem volna Veletek osztani a januári emlékeimet, s ezt nem lenne szerencsés későbbre halasztani, hiszen elmúlik a varázsa. Januárban, sok mindent eldöntöttem, elég fontos momentumok övezték a 2018-as év első pár hetét, hiszen eldöntöttem melyik egyetemre megyek tovább, s azt is, hogy mit fogok kezdeni a bloggal a továbbiakban. Mindkettő nagyon fontos számomra, s semelyiket sem szeretném elhanyagolni, úgyhogy a lehető legtöbbre törekszem a jövővel kapcsolatban. 
A hónap elején szerencsésen megbetegedtem, így Anyukám születésnapjának ünneplése közben is javában tüsszögtem és köhögtem, de végül is két hét alatt sikerült meggyógyulnom. Megnéztük Rékával végre a Tökéletes hang 3-mat, nagyon tetszett, őszintén! Voltam az Educatio kiállításon is, hiszen sok dologban nem voltam még biztos, ekkor találkoztam Lillával is, akit innen is üdvözlök, nézzetek be hozzá is ;) Danival egy kis stresszlevezetőnek elmentünk biliárdozni, ezt is kellőképpen élveztem! Aztán jött a fekete leves, a két utolsó hét, melynek szerdáin nyílt napok voltak. Először a Pázmány Péter Katolikus Egyetemre látogattam el, ahol ugye elhagytam a szalagomat, majd meg is találtam. Aztán pedig a hónap utolsó napján a Károli Gáspár Református Egyetemre látogattam el, s meg kell mondjam, iszonyatosan hideg volt aznap. Mindeközben jártam fodrásznál is, aki szemfüles és Instagramon követ (@brigiis), az láthatta az átalakulásomat, amit töretlenül imádok. A félévi bizonyítványunkat is megkaptuk, amiben ismételten nem olyan jegyek voltak, amit szívesen láttam, de még mindig nem adtam fel! Ráadásul egy adag rendelést is leadtam Aliexpressen, amik közül már pár dolog meg is jött, de most fontolgatom a következőt, egyszerűen nem bírok leállni a telefontokokkal.:o Volt ám nyereményjátékom is Facebook-on (ha lájkoljátok hamarabb értesültök a következőről), és az első tulipánt is az idén már megcsodáltam. Nagyon sokáig szép dísze volt a szobámnak, most pedig egy fehér csokrot szeretnék venni, annyira szépek!

Nektek, hogy telt a január? Történt valami igazán jó dolog veletek? ☺
Sok puszi, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper bejegyzés, jól összefoglalja a hónapodat. A képek is nagyon igényesek és tetszenek. Várom majd a februári összefoglalót is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Szeretettel várlak vissza ide! :)

      Törlés
  2. Imádom ezeket a bejegyzéseket!❤️

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...