2018. február 19., hétfő

TIPPEK | Kézipoggyász két napra



Sziasztok!

Még valamikor a múlt hónapban említettem Nektek, hogy február közepén lesz egy kis könnyed kiruccanásunk Rómába Danival♥. Holnap este indulunk és nagyon izgatott vagyok, de félek is, hiszen még sosem repültem és el sem tudom képzelni, hogy milyen érzés. A barátnőim nyugtatgatnak, hiszen ők már repültek és élményként fogták fel, de mégis annyi sok rémhírt lehet hallani, hogy nem vagyok felhőtlen még most sem, ott helyben pedig biztos rosszabb lesz. :o Lényeg a lényeg, hogy két napra megyünk és sajnos nem láttam, hogy olyan jó idő lesz, de azért reménykedem, hiszen nehogy már szakadjon az eső, mikor életemben először járok Olaszország fővárosában. 
Egyébként a légitársaságoktól eltér, hogy mekkora kézipoggyászt vihetsz fel, és azt is, hogy hány kilósat. Az enyém 10 kilóig enged, de megmértem és csak 5 kiló eddig, úgyhogy hozhatok haza pár szépséget magammal!
Nem csomagoltam sok dolgot pont ezért, mert két napra nincs olyan sok ruhára szükségem, így csak két nadrág és két pulóver lesz nálam, no meg persze az alá való tartozékok, pizsama és cipellő. Azt hiszem a hosszú-szárú csizmámat viszem magammal, de előtte befújom impregnáló spray-el, hogy ha esik ne ázzon be. Viszont amiben megyek az nem tudom milyen cipő legyen, talán holnapig van időm eldönteni. A neszesszeremet könnyű volt bepakolnom, az ecseteimet csak beledobáltam, az összes alapsminkemmel együtt. 
A többi mással volt a probléma, hiszen, mint tudjátok a kézipoggyászba nem lehet csak egy 20x20-as lezárható tasakban felvinni a gépre összesen 1 liter folyadékot, ami annyit tesz, hogy legfeljebb egy termék 100 ml lehet a tasakban. A tusfürdővel könnyű dolgom volt hiszen a TBS-os kalendáriumban talált kókuszos tusfürdőt tettem be, ami csak 60 ml. A legkisebb 15 ml-es parfümömet tettem még a tasakba a szemfesték lemosóm mellett, ami eredetileg 100 ml, de már csak az alján van egy pici, ezen kívül egyébként a dezodoromat is ide tettem, mert nem tudom, hogy ez miféle állagúnak számít. Egy kézkrém, ami csak 30 ml és egy arckrém, ami hasonló kiszerelésű is ide került. Remélem minden rendben lesz vele..
Egy csomag zsepi, a hajkefém, a fogkefém és egy pár egészségügyi dolog került még bele a bőröndbe. Viszek magammal fájdalomcsillapítót, mert elég fejfájós vagyok, kitudja a repülő mit hoz ki belőlem. És azt hiszem ennyi lenne!

Természetesen a macska sem maradhat ki a bőröndből! :D

Ti repültetek már? Ha igen hova és mennyi időre? 
Sok puszi, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Mi vasárnap jöttünk haza Rómából, 5 napot töltöttünk ott. Szinte végig esett az eső, de ettől eltekintve kellemes, az itthoninál jóval melegebb idő volt. Most meg ott is a hó... A repüléstől nem kell félni. Persze nekem is voltak előtte gondolataim, mi lesz ha... de akkor úgy sincs mit tenni, amúgy meg a legbiztonságosabb utazási forma. Én a fel és leszállást szoktam a legjobban élvezni :D Na meg a felhőket felülről látni is csodás látvány. Kellemes utazást nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mond! Második napon iszonyatosan esett, sőt még a bőröndjeink is velünk voltak, a beszámolómban viszont leírtam, hogy így is nagyon szép élmény és csodálatos utazás volt! :) Köszönöm!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...