2018. május 23., szerda

MANZARA.HU | I mentioned that before



Sziasztok!

Valamiért itt a pünkösdi hétvége és az amúgy is labilis időérzékem most nem tett jót, hiszen én abban a tudatban voltam, hogy tegnap hétfő volt, s ezért is maradt el a vasárnapi bejegyzés, hiszen még mindig fogalmam sincs, hogy milyen nap van! :o Igazából ez csak számomra azért zavaró, mert szeretném rendszerezni a posztjaimat, hogy minden szerdán és vasárnap felkerüljön egy, hiszen én is jobban szeretem tudni, hogy mikor várhatok a bejegyzésekre vagy akár a videókra egyaránt. 
Szóval a felső, amiről írok most a Manzara.hu női webáruházból való, s már szerepelt bejegyzésben, mégpedig ebben, de nem rajtam, hiszen, akkor még nem volt meg. Furcsállhatjátok, hogy miért pont most került elő, s igazából magam sem tudom, csak a kezem ügyébe került, s gondoltam készítek vele pár képet (vagyis igazából Dani), mert mostanában eléggé ihlet hiányban szenvedek. A napokban az idő elég kiszámíthatatlan, az elmúlt héten sokszor esett, sőt még szivárványt is festett az égre a nappal, s szerintem esténként már egészen hűvös van, pedig ilyenkor szerintem melegebb szokott lenni, bár sosem voltam jó meteorológusnak! Én kicsit jobban fázom, mint a többi ember, hiszen én nyáron 40°C-ban is betudok takarózni, mondván, hogy fázom, de hát mindenkinek vannak furcsa szokásai, nem?! 
Szóval ez a felső, mikor a kezem ügyébe akadt, azt hittem, hogy nagy lesz rám, pedig S-es, csak hát azok a dolgok, amikhez kéne egy kis cici, nem éppen nekem lettek tervezve, szóval értitek. Jó, tényleg nem látszik annyira, hogy a masni az masni, s az sem, hogy van alatta egy kivágás, aminek én igazából örülök, de hát ez a hátránya annak, ha nem vagy megáldva ilyesmivel. 
Az anyaga könnyed, lenge, s szerintem ilyen esti sétákra pont jó, főleg, ha egy dzsekit is felszeretne venni az ember. Nem szoktam ingféléket, blúzokat kitűrve hordani, mert alacsony vagyok és egyáltalán nem áll jól, szóval betűrtem a halvány-rózsaszín szétszaggatott nacimba és már mentem is utamra (vagyis ez hazugság, mert innen már csak Danihoz mentem, s ott átvedlettem "játszó ruhába"). 
No de a felső masni része tetszik nekem a legjobban, hiszen nagyon aranyosan mutat, még ezen a fekete anyagon is, szóval egészen kilehet venni ezt a cuki csomót, még annak ellenére is, amit az előbb írtam. Az ujja még a másik kedvencem, ami ilyen harangvirág alakú, szerintem sokkal jobb, mintha rátapadna az ember karjára, főleg, hogy ott az óra vagy esetleg karkötők, s mivel így is melege szokott lenni az embernek alattuk, így ez csak egy plusz pozitív funkció. Egyébként a webáruházban megannyi női ruházati termék közül válogathattok, sőt már vannak férfi ruháik is, érdemes körülnézni.


Ti szoktatok a nyáron fázni? :)
Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...