2018. május 16., szerda

WISHLIST | Mit vennék, ha luxusfeleség lennék?




Sziasztok!

Sosem voltam az a fajta, aki panaszkodott volna a helyzete miatt, hiszen mindig örültem, amim volt, amit a szüleim tudtak (és még most is tudnak) nekem biztosítani, s nem igazán szoktam sóvárogni dolgok után. Viszont, ha mégis megteszem, s kinézek magamnak valamit, ami drágább vagy elkezdek rá gyűjteni vagy megvárom, hogy karácsony vagy szülinapom legyen vagy csak szimplán hagyom a fenébe. Most ez a kívánságlista sem egy sóvárgós lista lesz, csak mivel mostanában nagyon rákattantam a Feleségek Luxuskivitelben című műsorra, így gondoltam, hogy készítek egy olyan listát, ami, ha gazdag nő lennék, nem egy "kívánság listán" pihenne, hanem a szekrényemben. 
Vannak dolgok, amiket most néztem ki a luxusmárkák honlapján, viszont vannak olyanok, amiket már régóta szeretnék, persze, ha egyszer lesz ilyesmire alkalmam, akkor sem biztos, hogy rohanok a boltba, hogy aztán ne vegyem fel sose, csak szépnek tartom őket, s pont ebbe a posztba illőnek. Azon gondolkodtam, hogy, ha esetleg hirtelen megnyerném a lottót, akkor csak luxuscuccaim lennének-e? 
Tuti, hogy nem, hiszen én mindig arra törekszem, hogy spóroljak, de nem azért, mert szűkölködöm, hanem, mert egyszerűen jól esik látni a kedvezményeket! ;) Biztosan megengednék magamnak ilyesmi dolgokat is, de szerintem az anyagi javaim nagy része elektronikai dolgokból, házból és autóból állna, no meg építtetnék egy áhított gardróbot is, amiről már gyerekkorom óta ábrándozom. 
Ha egyszer meggazdagszom, biztos, hogy nem csak magamra költök majd, én azt nem igazán szeretem, azon az elven vagyok, hogy akinek van az adjon. Én is oda szoktam adni a már nem használt ruháimat az egyik kedves ismerősöméknek, hiszen ha neki szüksége van rá, akkor miért landolna a kukában? 
No, de a luxuslista, hát van rajta lábbeli, táska, egyéb ruhadarabok és ékszerek is, szerintem a legtöbb terméket nem vásárolnám csak úgy meg, talán, ha kiélhetetlen vágyat érzek a pénzköltésre.;)

Ohh egy Burberry kabátot nagyon régóta szeretnék, ez az egyik, ami már évek óta kívánságlistás, viszont ezt a színt csak most fedeztem fel a honlapon, a classic zsemleszínűt is elfogadnám, de ez a rózsaszín most megfogott.
ára: 600 000 Ft
Nem akartam plusz egy táskát beletenni a listába, pedig azért az Yves Saint Laurent-nek nagyon szép darabjai vannak. Szóval kerestem egy másik dolgot, amit elfogadnék az oldalról, s emellett a rövidnadrágos, ámbár hosszú ujjú overál mellett döntöttem, szerintem nagyon elegáns.
ára: 2490 euro (~800 000 Ft)
Valami egyszerűbbet néztem ki Karl Lagerfeld oldalán, s mivel nekem nagyon tetszik a logója, nem is lehetett más, mint egy póló az arcképével. Talán a listából ez a "legolcsóbb"..
ára: 89 euro (~28 000 Ft)
Ez az öv szerintem nagyon aranyos, sőt az alatta lévő cipőhöz is eltudom képzelni. Könnyen feldobhat egy egyszerűbb ruhát, s mivel ez a rovar motívum az utóbbi időben tarol, így tévedhetetlen választás!
link 
Ez a cipellő gyönyörű, a Guccinak nagyon sok cipője tetszik, főleg a loafer-ek a kedvenceim, olyan szépek vannak, bár néha van egy-egy olyan "sok" darab, amit nem hiszem, hogy felvennék, ha ingyen adnának sem. Ez viszont nagyon tetszik, elegáns, lapos, nem sok, nem kevés, s a rovar minta itt is visszaköszön.
ára: 790 euro (~250 000 Ft)
Ismét csak egy áhított darab! A Louboutin cipők szerintem mindenkinek ismerősek, azokkal az ikonikus vörös talpakkal, amit sajnos már pár másik üzlet is próbált lemásolni kisebb nagyobb sikerrel, amiből aztán szép kis perek születtek. Ez a cipőforma tetszik most a magassarkúk köréből nekem, s mivel a szalagavatós cipőmnek is ilyen volt a fazonja, tudom, hogy nem kényelmetlenek, s mivel ez egy felső árkategória, tuti, hogy kényelmesebb, mint az átlag.
ára: 695 dollár (~188 000 Ft)
Azt hiszem az egyik luxusfeleségnél láttam múltkor egy Chanel táskát, s az nagyon megtetszett, de nem láttam most a honlapon, úgyhogy egy gyönyörű szép sárgát választottam a listára helyette, ami egyébként nagyon szép. Szerintem szép ezzel az ezüst díszítéssel, az arany nem nagyon illett volna hozzá. Mondjuk most megnéztem és báránybőrből van szóval ezt nem venném meg, ha egyszer gazdag lennék..)
ára: 5300 dollár ( 1,2 millió Ft)
Ez az egyik kedvencem a listáról, nagyon megtetszett a Prada képregényes kollekciója, nagyon szeretem ezt a világot, s ezeket a mintákat, valamiért régóta nagy kedvencem.
link
Sosem tetszettek igazán a Michael Kors táskák, vagyis mindig azt gondoltam, hogy van annál szebb és olcsóbb is, de ez a tote bag nagyon megfogott. Imádom ezeket a leveleket, szerintem annyira nyáriasak, plusz igazán nagynak tűnik, így akár a strandra is eltudom képzelni, mondjuk lehet, hogy ez oda túl drága.. :o
ára: 117 000 Ft
A Marc Jacobs az egyik luxusmárka, ami nem tesztel állatokon, s nekem ez nagyon szimpatikus. Nem csak ez az egy rúzs tetszik ebből a márkából, de igazán kipróbálnám, ha választanom kéne.
ára: 30 dollár (~8000 Ft)
Nagyon régóta szeretnék már egy daisy parfümöt, de sose tudom, hogy jól állna-e nekem ez az illat, szóval még gondolkodom rajta, de nagyon sok másik illat is tetszik.
ára: 100 dollár (~27 000 Ft)
Mikor pár éve elkezdtem kacérkodni az órahordás gondolatával kinéztem magamnak egy gyönyörű fekete-arany Marc Jacobs órát. Sajnos ezt már nem lehet kapni, viszont ezt az órát néztem még ki az oldalon, s mivel a fehér órák mostanság nagyon tetszenek, így gondoltam, hogy ez is felkerül a listára.
ára: 175 dollár (~47 000 Ft)

Szóval ezt a listát, csak úgy szórakozásból állítottam össze, hiszen egyrészt most nagyon bele lendültem a sorozatba, ami megihletett, másrészt nem igazán tudom, hogy miféle posztokat tegyek ki mostanában. 
Kérlek segítsetek és írjátok meg kommentben, hogy miket látnátok szívesen a blogon, miről írjak Nektek! ♥

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Szia! A Louboutin cipőkről a viselőik általában mindent mondanak, csak azt nem, hogy kényelmesek. Sőt, talán maga a készítő nyilatkozta azt, hogy egy magassarkúnak nem feltétlenül az a lényege, hogy kényelmes legyen (vagy valami ilyesmi volt a lényege)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem azt mondtam, hogy felérnek egy tornacipő kényelmével, hanem azt, hogy kényelmesebbek, mint olcsóbb társaik. Sokszor a filmekben azt mondják, hogy ami kényelmes az nem szép, s ami szép, az kényelmetlen! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...