2018. május 27., vasárnap

SMINK | Hétköznapi sminkem



Sziasztok!

Múltkor kérdeztelek benneteket, hogy érdekelne-e a mindennapi sminkem, és azt mondtátok, hogy igen. Örültem neki, mert szeretek olyan posztokat közzétenni, amit Ti kértek vagy érdekel benneteket, így most emellett döntöttem.
Sajnos egyáltalán nem vagyok jó abban, hogy magamat fotózzam, mikor sminkelek, úgyhogy most a telefonomat hívtam segítségül, nem tudom, hogy ez mennyire lesz zavaró, hiszen a selfie-kamera elég jó minőségű fotókat készít így is a telefonomon, csak azért még sem olyan, mint szokott.
Szeretném Nektek lépésről-lépésre leírni, hogy is készítem el szinte minden reggel ezt a gyors, hétköznapi sminket, szóval szerintem bele is kezdek, mert ha hosszú a poszt, nem akarjátok majd elolvasni! :)

Amiket használtam:

Carmex
Catrice Prime and Fine pore refining anti-shine base
Catrice camouflage high coverage concealer (010 porcellain árnyalatban)
Essence All about matt fixing compact powder
Catrice Strobing blush ( 010 Mrs. Summer Peach árnyalatban)
Catrice Sun Glow matt bronzing powder (020 Deep Bronze árnyalatban)
Lovely Gold highlighter 
Essence Eyebrow styling set (01 natural brunette árnyalatban)
Essence Get big lashes volume curl


1.
Először mindig bekenem az ajkaimat egy ápolóval, mert nagyon száraz a szám télen-nyáron, s nem bírom elviselni, olyan csúnya még így is, hogy folyton kenem. A Carmex szokott segíteni, de még néha ezen is kifogok. 


2.
Próbáltam már az essence egyik csillogó primerét is, de az nem annyira tetszett, mint ez. Nekem ez a Catrice sokkal inkább bevált, szebb és mattabb tőle a bőröm, sőt tovább is bírja a sminkem, mint amúgy vagy, mint a másik primerrel. Nem mondom, hogy nem vennék másikat, de ezzel egyelőre megvagyok elégedve. Szóval ezt kenem fel a problémásabb területekre, vagyis a homlokomra, államra, szemem alatti területre és az orromra, itt szépen eldolgozom, majd hagyom, hogy egy picit beszívódjon. 

3.
Már nem tudom hanyadik tubust használom el a Catrice korrektorából, először a 020-as árnyalatot vettem meg magamnak, de a télen átszoktam az egyel világosabbra, s ezt jobban szeretem. 
Ezt oda szoktam felvinni, ahova a primert, majd egy ecsettel eldolgozom, igazából ez csak egy sima aliexpresszes ecset, de szerintem a célnak megfelel. Régebben ezt is kézzel dolgoztam el, de rájöttem nemrég, hogy ecsettel szebb lesz az eredmény. 

4.
Az egészet egy nagy pufi ecsettel felvitt transzparens púder segítségével fixálom. Az egész arcomra teszek belőle, főleg a szemem alá, mert valamiért nekem oda nagyon beül minden. :( 

5.
Ugyanazzal az ecsettel szoktam felvinni a pirosítót és a bronzosítót is, először az almácskáimra viszem fel az előbbit, majd a bronzosítót az arccsontom alá, a halántékomra, az orromra és az államra.


6.
Nagyon szeretem a highlightereket, de szerintem ez a Lovely-s nem annyira jó, mint mondják, legalábbis számomra nem. Picit nagynak érzem benne a csillámokat, s egy idő után eltűnik az arcomról. Egyébként szépen mutat 1-2 óráig, főleg, ha rásüt a nap, szóval, azért szeretem, de keresem  A highlightert.

7.
Kedvenc részem a szemöldököm, hiszen nagyon nem szeretem, ha nincs kifestve. Ennek az az oka, hogy nagyon hosszú-szálú, viszont ritka, így muszáj kitöltenem, mert így szerintem furcsán néz ki.
Eddig csak a sötétebb színt használtam, viszont most a kettő keverékét szoktam a szemöldökömre tenni, így nem olyan durván sötét. Egy Essence-es ecsettel viszem mindig fel, viszont ezután még egy szemöldök kefével elfésülöm, hogy ne legyen "kócos". :)

8.
Ezek után már csak a szempillaspirál van hátra. Sokszor mást használok, de mindig megvárom, míg elfogynak. Ezt az Essence-eset annyira nem szeretem, a kefe sok festéket vesz fel, s ez nem lenne akkora baj, viszont eléggé pereg, s sokszor pandamacinak nézek ki nap végére. Keresnem kell nyárra egy vízállót, tudtok valami jót?

Ennyi lenne a hétköznapi sminkem, szerintem 10 perc alatt elszoktam vele készülni, már nagyon megszoktam, ha sietős a dolgom és pont lekésném a buszt, akkor kiszoktam hagyni a highlihtert vagy az ajakápolót, de a többi általában marad. 




Nektek mennyire gyors a reggeli sminkelés? 
Miket használtok?

Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Óóó bárcsak nekem is ilyen szép ívelt szempilláim lennének, de ez még spirállal is álom :DDD Egyébként szép a sminked, a púdert én is szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. A Catrice korrektor nagy kedvenc nálam, már a harmadikat használom belőle :D Nálam a reggeli sminkelés általában 10-15 perc attól függően, hogy mennyi időm van indulásig, de azt általában letudom egy korrektor, szemhéjtus, szempillaspirál trióban meg egy kis ajakápolóval. Ha több időm van akkor szoktam a szemöldökömet megcsinálni, kontúrozni és highliterezni a mindennapokban :)
    A sminked pedig bámulatosan szép lett, irigyellek a szempilládért, az enyém mindig olyan meh... :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a szemhéjtussal mindig problémáim voltak, pedig jó lenne, ha eltudnám már sajátítani. :D Köszönöm, aranyos vagy! :*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...