2018. május 2., szerda

BULLET JOURNAL | Goodbye April



Sziasztok!

Sajnos már túl vagyunk az áprilison, ami egyébként nagyon jól telt, de még telhetett volna egy kis ideig, nagyon rossz érzés tölt el, mikor arra gondolok, hogy hétfőn érettségizem. Elég nehéz hetek következnek most, de abban bízom, hogy minden tőlem telhetőt megteszek, hogy a legjobbat nyújtsam és teljesüljön a vágyam, hogy felvegyenek az egyetemre. Ebben a hónapban kaptuk meg a tablónkat és a fotókat is, amiknek a nagy része már kint is van a falamon. Áprilisban nagyon sokat tanultam, de még mindig úgy érzem, hogy kevés, lehet, hogy hétfőn úgy fogok elmenni a magyar emelt érettségire, hogy na ezt most nem kellett volna, bár bízom benne, hogy nem így lesz. Néha azt érzem, hogy nem tettem meg mindent azért, hogy jól sikerüljön, de néha meg azt, hogy megfogom csinálni, csak éreznem kell magamban az erőt. Mivel a ballagásunk május 4-én, azaz most pénteken lesz, nem hagyhattam ki ezt a Star Wars-os utalást #maytheforcebewithyou (Réka ;)). 
No de ezekről majd májusban. Tehát a tanulás mellett az év végi jegyeimet is feltornáztam, sajnos egy híján kitűnő lettem, az a fránya matek... Nagyon jó volt ez az utolsó egy hónap az érettségi előtt, most nem izgulok rá, majd akkor fogok. Elmentünk többször moziba, amiről itt olvashattok bővebben. Voltunk fotózni Rékával és a születésnapját is megünnepeltük. Bajusz macskám is most lett 4 éves. El sem hiszem, hogy ez a kismanó már ilyen sok ideje boldogítja mindennapjaimat.
Eljött a csodálatos tavasz, aminek nagyon örülök, hiszen szebbnél szebb virágok nyílnak kertek szerte, s érzem az orgona illatát ahogy kilépek az utcára. Előkerültek a tavaszi/nyári ruhadarabok, be is szereztem párat még a Glamour napokon. A hónap végén, azaz a mostani 4 napos hétvégét a családommal töltöttem, elmentünk Gödöllőre a Grassalkovich-kastélyba, ami nagyon szép, s a kertje is gyönyörű. Hétfőn pedig a Veresegyházi Medveparkban nézhettem meg a macikat, és mindig eltűnődöm, hogy puha-e a fülük?!
A bullet journal-om ötlete nem is tudom honnan jött, vagyis maga a villanykörte motívum, lehet, hogy a tudatalattim jelezte, hogy ideje kigyúlnia a fejem fölött. :')
Május nagy kihívásokat tartogatsz számomra, de én állok elébe!!



Nektek, hogy telt a hónap? Nagyon sok sikert kívánok minden érettségiző társamnak!! Ha valaki az egyetemen vizsgázik, annak is kitartást!!♥
Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Egyre jobban szeretem a blogod és azt ahogyan írsz! ☺
    Sok sikert az érettségin, szurkolok neked! ☺
    A Bujod nagyon szép lett, már én is nagyon régóta tervezem elkezdeni, különösen a filmes rész tetszik az értékeléssel!
    Puszi, további szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!
      Köszönöm, örülök neki, és nagyon aranyos vagy!
      Szerintem mindenképpen kezd el, s ha szeretnéd mutasd meg nekem is, küld el instagramon (@brigiis) vagy akár e-mail-ben is (dobszaibrigitta@gmail.com) kíváncsi vagyok rá! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...