2018. május 13., vasárnap

OUTFIT | Vintage is cool



Sziasztok!

Végre túl vagyok életem eddigi legnehezebb hetén, s a végre lekerült egy kis teher a vállamról, bár még koránt sincs vége, s nem igazán könnyebbültem meg, főleg azért, mert eléggé kétkedve állok a jövőm előtt. Nem szeretnék most erről annyira beszélni, csak azt mondom, hogy szerintem a tavalyi érettségik sokkal könnyebbek voltak..
Eltudtunk menni ma Danival♥ fotózni, s nemrég értünk haza. Nagyon örülök, hogy már este is olyan meleg van, hogy simán el lehet császkálni szoknyában, rövidnadrágban viszont vigyázni kell a szúnyogokkal, engem meg is csipkedtek mire hazaértem, szóval Fenistilre fel!
Ezt a NASA-s pólót az F&F férfi részlegén találtam még kb egy hónapja, s nagyon régóta szerettem volna már egy ilyet, még akkor is, hogy tudom ez a minta most népszerű. Szerintem a mintás pólók, főleg a vintage style nagyon kapósak lettek, ezen belül is a bandás vagy régi filmjelenetes. Szerintem mindegyik nagyon jól ki tud nézni, ha megfelelően van párosítva, szeretem, ha visszajönnek a 80-as vagy 90-es évek. Az egész szettem ilyen stílusban lett "megkomponálva", nagyon szeretem, ha valaki így öltözködik, bár hozzám nem igazán illik mindig, hiszen az elegánsat is nagyon szeretem.
Az elől gombolós szoknya is ezt erősíti, s csak egy magas szárú Converse-t tudtam hozzá elképzelni. Kölcsönvettem Anya vintage Levi's dzsekijét, ami igazából a szúnyogok ellen is nagyon hasznos volt! Nem vettem ezúttal táskát, mert nem igazán tudtam, hogy milyen illene hozzá, sajnos nincs olyan sok táskám, Ti mit képzelnétek el hozzá?
Igazából egy ilyen szett egy esti sétára, egy fesztiválra, koncertre vagy akár hétköznapokra suliba is simán megállja a helyét. Merjetek vintage shop-okban vásárolni, mert a retro sosem megy ki a divatból. Sőt! Kutakodjatok a családotok régi holmai között, szerintem nagyon sok jó dologra bukkanhattok a '80-as vagy a 90'-es évekből, de akár előbbről is. Imádom az ilyeneket, a sok régi fénykép, emlék és szeretet. ♥


denim jacket: Levi's // t-shirt: F&F (men) // skirt: H&M // shoes: Converse // sunglasses: Szia+//

Ti szeretitek ezt a stílust? 
Loptatok már valamit el a szüleitek szekrényéből? *-*

Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az összeállítás Brigi. Kicsit olyan Lillás lett, de neked is nagyon jól áll! Nekem annyira tetszenek ezek a retro ruhadarabok, muszáj lesz nekem is beszerezni lassan egy NASA-s pólót!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy!! Nem igazán én vagyok, de azért néha mégis :D
      Mindenképpen keresgélj ilyesmit, szerintem nagyon jók! ;)

      Törlés
  2. Őszintén megmondva nem biztos, hogy túl sűrűn hordanék ilyen stílusú ruhákat, de én is úgy vagyok vele mint te, hogy néha-néha mégis 😊 Egyébként nagyon tetszik az összeállítás! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is néha jó ilyeneket viselni, jó lenni a komfortzónádon kívül is.
      Köszönöm! ;*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...