2018. június 24., vasárnap

Nyári szobadekorációm



Sziasztok!

Szerintem már több olyan bejegyzés is volt, amiben megmutattam Nektek, hogy miként dekorálom a szobámat az adott évszaknak/ünnepnek megfelelően, s ez nem maradhat el nyáron sem. 
Most, hogy kilökődtem a NAGYBETŰS életbe, nincs is más dolgom, mint itthon lébecolni (főleg, hogy most nem éppen nyárias az időjárás), s kitalálni, hogy mit is tegyek ide-oda. Folyton pakolászom, s azt vettem észre, hogy minél inkább szeretném, hogy rend legyen, annál inkább lesz kupi.. ez nálatok is így van? 
Szóval, ritkán veszek dekorációs dolgokat, s mint a ruháknál, itt sem jut eszembe párosítani őket, inkább ilyen tematikus sarkokat hozok létre, mint például, hogy egy adott színben pompáik egy polc mondjuk. Sokszor fordul elő az is, hogy nem kifejezetten dekorációs elemet hasznosítok fel erre a célra, így jöhet szóba akár egy doboz papír zsebkendő vagy akár egy bögre, amit már ebben a posztban mutattam --> itt .
Idén éppenséggel két párnahuzat és egy érdekes kis tálka lett az új dekorációs elem a szobámban, amik kifejezetten a céljukat szolgálják, bár a sok kacat, stb most sem maradt távol a szobámtól. Általában a színeket kerülöm, leginkább a bézs, a fehér és a fekete van jelen, utóbbi kiegészítő jelleggel, viszont, a rózsaszín is már régóta része a szobámnak, azzal a visszafogott árnyalatával, s most, hogy jött a nyár, előkerült a citromsárga is! 
Vannak egyébként még terveim a szobámmal kapcsolatban, itt ott javítani kéne a festést, a parafatáblám sem tökéletes sosem, s a fotófalamra is vár még egy kis alakítás. Már vettem is új kereteket az IKEA-ban, már csak elő kell hívatnom pár képet. 
Ahol eddig a sulis dolgaimat tároltam, azt száműztem a pincébe, s most felváltotta a helyét egy cuki pöttyös tároló, amiben igazából hasonlóan sok felesleges dolog van, mint azelőtt, de legalább aranyos. :)
Úgy érzem, hogy sosem olyan a szobám, amilyennek szeretném, mégis ez a kedvenc helyem a házban. 


Mondjátok, Nektek hány növény van a szobátokban? Nekem több műnövényem van, mert egyszerűen nem maradnak meg.. :( (Ez az orchidea kivételesen igazi)
Ölel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó bejegyzés lett! A képek nagyon jók, és a dekorációk is :)
    Kedvet is kaptam, hogy picit át dekoráljam a szobám :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy, igazából én mindig kedvet kapok valamihez, most az erkélyemet szeretném renoválni! :D

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos, valamit én is megpróbálok majd kitalálni, de csak az otthoni szobámra, a lakás már jó úgy ahogy van. :) Szelektálni sem ártana, de már előre félek, nálam is minél többet pakolok, annál nagyobb a kupi. :D

    Amúgy nálam sem élnek meg a növények, elég rossz helyen van a lakás, mivel nyáron 12 órán keresztül van sugárzás, ezért csak a legmasszívabb növények maradnak meg, múltkor egy egész zsákkal dobtam ki, köztük az egyik orchideát is, amit imádtam, citromsárga volt... Most összesen van kész szobanövényem, és három balkonom, de már azok is kezdenek lázadni ellenem... Viszont a megmaradt orchideámra és a pálmámra ezer szemem, ők az én kincseim!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ne is mond, mi is folyton kidobjuk az erkélyről a virágokat, mert elszáradnak a naptól! :/ Viszont kitartást a növényeidnek, s a szobákra mindig ráfér egy frissítés, mondjuk én most az erkélyemet szeretném kicsinosítani! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...