2018. június 27., szerda

OUTFIT | Everything is blue



Sziasztok!

Sosem szerettem annyira a kék színt, csak úgy, mint a pirosat, de úgy látszik, hogy minél idősebb leszek, annál inkább változik a stílusom és az ízlésem is, s egyáltalán nem bánom, hiszen egészen tetszik ez a dolog mostanában. Meséltem Nektek, hogy mennyire bevásároltam egy-két hete hétvégén, s hogy mennyire sikerrel jártam az akciókat illetően. Nos ezt a táskát is féláron sikerült megvennünk a CCC-ben, hiszen a törzsvásárlói kártyával sokszor kap az ember ilyesmi kedvezményeket, s ingyen is van, szóval szerintem minél előbb megéri beszerezni egy ilyen kártyát! 
Először nem is kék színben néztem ki, hanem feketében, s az aranyszínű fogantyúval volt felszerelve, ezért is nem vettem meg, mert akármennyire is tetszett, már van egy fekete-arany táskám, mindenképpen kellett nekem egy ezüstös is, szóval mikor megláttam ezt a kéket, tudtam, hogy jön velem haza!
Mindig betérünk a Hádába is, mikor a Pólusban járunk, hiszen ez az egyik kedvenc boltom, s mindig találok valamit, ami hihetetlenül megéri nekem, most sem volt ez másképp. Mikor odaértünk szembesültünk azzal, hogy 20% kedvezmény van mindenre, szóval nagy volt az öröm! Több minden kíséretében jött velem ez a hihetetlenül jó színű farmer, ami egyébként Zarás, s szinte alig használt. 
Először eszembe se jutott, hogy együtt viseljem ezt a két darabot, hiszen teljesen függetlenül vettem egymástól őket, de amikor próbálgattam, hogy mit vegyek fel, akkor jöttem rá, hogy hmm.. ezek jók együtt! Szerintem a táskát egy kicsit nyáriasabb összeállításban is fogjátok látni, hiszen valljuk be, ez a mostani időjáráshoz illik, de ahhoz, amire igazán vágyunk nemigazán. Már azt az outfitet is összeállítottam, bár még nem tudom, hogy mikor lesz alkalmam felvenni, hiszen ez idő nem akarja az igazat. 
Egyébként a nadrág picit nagy rám a derekamnál, de képzeljétek, pont vettem egy övet az Orsayban, szóval hát ez valami égi jel, vagy én nem tudom, de nagy szerencsém volt most! A kedvenc részletem egyébként a nadrágon az "overdressed" felirat, nem tudom miért, egyszerűen csak szeretem az iróniát. :) 



shirt, jeans: Háda // belt: Orsay // shoes: Adidas // bag: CCC // watch: Cluse
photos: Molnár Dániel

Egyébként még fodrásznál is voltam, bár most nem vágattam csak egy keveset az aljából, hogy ne törjön megint szanaszét a vége, mint a múltkor. :)
Ti hogy viselitek ezt a hűvös időjárást? Én mikor ezt a posztot írtam, pulcsiban ültem, betakarózva.
Ölel, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez az outfit, jól összeraktad 🙂A táska a cipővel annyira feldobja az egészet🤗

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, jól áll Neked a kék. :)
    Nagyon nem szeretem ezt az időt. Harminc fokot akarok végre és igazi nyarat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy sosem éreztem magaménak ezt a színt, de jól esik, hogy ezt mondod!
      Én is ezt szeretném! :D

      Törlés
  3. Azta, szerintem ez az egyik legjobb outfit cikked! :) Annyira hangulatos képek lettek és csak úgy sugárzol a képeken! :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon jók esnek a szavaid Reni! Aranyos vagy, neked is puszi! :*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...