2018. augusztus 26., vasárnap

FELÚJÍTÁS | Erkélyem története



Sziasztok!

Már több, mint 2 éve itt lakunk, de még csak most jutottam el arra a pontra, hogy újragondoljam az erkélyemet. Tudjátok, ha az ember kertes házban él, akkor az sosincs befejezve és még az eltelt idő után is van mit csinálnunk a szüleimmel. Ez egyrészt jó is és rossz is; jó azért, mert szép lesz és olyanra formáljuk, amilyenre mi szeretnénk és nem marad olyan régimódi, mint volt. Viszont a rossz oldala a rengeteg pénz, idő és energia, amit rá kell fordítani, bár a végeredményt tekintve mindenképpen megéri a sok munka, de nem csak egy háznál, úgy mindennél. A szobámmal annak idején kb elsőnek végeztünk, hiszen konkrét elképzelésem volt róla, hogy milyet szeretnék, s ezen azóta sem nagyon változtattam. Viszont az erkélyemet annyira nem használtam, csak a virágokat mentek meglocsolni (najó néha azt sem..) és őszintén nem foglalkoztam vele. Ennek ellenére még a nyár elején pattant egy szikra a fejemben, hogy szeretném, hogy megcsináljuk, hogy ki is nézzen vahogy, kilehessen ülni, stb. Nézegettem egy csomó képet Pinterest-en, hogy inspirálódjak és sok jó dolgot találtam, mondjuk még ezeknek egy részét nem valósítottam meg, de szeretném. Rögtön utánanéztem a lehető legmegfelelőbb bútoroknak és a burkolatnak és egészen jó dolgokat találtam. Az asztal és a székek előbb voltak meg, mint a burkolat, mert egy szuper akció keretein belül találtam rájuk a Jysk-ben, azt hiszem összesen fizettem értük 12 500 Ft-ot, bár külön-külön is megvásárolhatóak. A székeket még biztosan lehet kapni, az asztalról nem vagyok meggyőződve. Szó, ami szó, a székek nagyon kényelmesek, bár párna nélkül nem sokat ültem rajtuk, azokat pedig az IKEA-ban vettem, darabja pedig 900 Ft körül volt. A burkolat volt egy picit nehezebb kör, hiszen követ nem szerettem volna, mert az drága és sok idő is letenni, aztán a parketta és a linóleum egyértelmű nem volt. Maradt a műanyag burkolat, ami kissé drága volt sok helyen, de végül az IKEA-ban találtuk meg ezt is kevésbé drágábban, ennek 6160 Ft négyzetmétere. Az erkélyem nem túl nagy, de azért nem is kicsi, így nem úsztuk meg olyan olcsón, mint szerettük volna, viszont ezt kaptam a születésnapomra Anyukáméktól. Szóval ezt a burkolatot nem csak, hogy sötét és világosszürkében lehet kapni (nekem sötét van), hanem egy kicsit drágábban fából is. Nem mellesleg könnyű a lerakása és a felszedése is, egymásba kell csak őket pattintani. Elvágni sem nehéz a műanyag anyaga miatt. A tisztántartása egyszerű, a felszínét felmosóval, alóla a koszt kiszedni egy porszívóval érdemes, nehogy pókok költözzenek be alá. Sajnos az eső eléggé idevert mostanában és látszik a kosz rajta, viszont ezen kívül jól bírja a strapát. A szőnyeget beszoktam hozni, ezt a piacon vette Anyu 5000 Ft körül, de a Jysk-ben is vannak hasonlóak mégpedig leárazva. A széken látható zöld "szörny" az új szerzeményem, ami szintén a Jysk-ből van és ha jól láttam online szeptember 5-ig le van árazva 4000 Ft-ra (van fehér, rózsaszín és szürke is). A párna is innen van, amit 2000-ért vettem, s szerintem ez még mindig akciós, ebből van zöld is. 
Igaz őszre tervezek még pár dekorációt, azért ez nekem már elég nagy átváltozás, de ha szeretnétek bemutatom majd, hogy is képzeltem el őszre ezt a kis kuckót. 


Nektek van erkélyetek/teraszotok? Szerettek kiülni és csak úgy lenni? 

Ölel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lett. :) A cicád pedig irtó cuki. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a szőrmés székes nagyon jól mutatnak és biztosan jó melegek is. Én is valami hasonlót szeretnék kialakítani az erkélyemből, ahogy nézem egy méretű lehet a kettőnké. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a tied nem olyan, hogy az egyik fele ekkora a másik pedig már 5 centivel hosszabb. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...