2018. augusztus 29., szerda

OUTFIT | Liberty bridge



Sziasztok!

Azt hiszem mióta az eszemet tudom, azóta a kedvenc hidam a Szabadság-híd, és bár még a mai napig nem tudom, hogy pontosan erre, hogy jöttem rá, mégis mindig szeretem látni. És bár a zöld színért sosem lelkesedtem igazán, ez a híd sosem vált a szememben mássá. Azt hiszem, hogy mikor ezt az outfitet összeállítottam, nem tudtam, hogy itt szeretnék képeket csinálni, csak akkor jöttem erre rá, mikor már vagy harmadjára volt rajtam ez a kissé már késő nyári szett. A felsőt még a nyár közepén vettem a Dunakeszi Auchannál a H&M-ben kemény 2000 Ft-ért és néha tényleg meglepődőm, hogy a számomra sok leárazott furcsaság között ilyen szépségekre lehet lelni. A kockássága egyáltalán nem emlékeztet abroszra, és ha valakinek mégis ez jutna eszébe, a virágos hímzés után rögtön arra terelődik a figyelme. Nem is tudom, hogy mikor szerettem meg a hímzett dolgokat, de a Mamám mostanában is egy asztalterítőt hímez és olyan szépnek gondolom, még úgy is, hogy nincs kész. A felső ujja is kissé különleges, hiszen harang alakú a vége. A nadrágom még tavalyi darab és ráadásul a Hádából van, viszont nagyon szeretem, mert könnyed, laza és vékony az anyaga, viszont pont emiatt hihetetlenül gyűrődékeny. A papucsomat nem tudom, hogy mutattam-e már posztban, a Deichmannból van és nagyon szeretem, régen viszolyogtam ezektől a "gyógy"papucsoktól, viszont ez már elmúlt, így szívesen viselem akár elegánsabb szettekhez is vagy akár egy rohangálós napon. 
Szerencsére már nincs olyan meleg a napokban, viszont mikor ezt fotóztuk iszonyatos hőség volt, nem ajánlom a hosszú ujjú felsőt, ha még a lámpa oszlop is izzad, olyan meleg van! :o No de hamarosan jön az ősz és míg tart a csodás indián nyár, addig remélhetőleg sok outfit posztot láthattok majd, hiszen gyűjtögetem a darabokat!


shirt: H&M // shorts: Háda (Jack Wills) // slippers, bag: Deichmann // watch: Daniel Wellington // bracelet: Paul Hewitt 
fotó: Molnár Dániel


Nektek van kedvenc hidatok, esetleg kedvenc budapesti látványosságotok? 

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. :) Eddig szerintem ez a kedvencem a blogodon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy köszönöm szépen és örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...