2018. augusztus 1., szerda

BULLET JOURNAL | Goodbye July!



Sziasztok!

Ez a július jó hosszú volt, nem is tudom, hogy miért éreztem így, nem volt rossz, de semmi olyasmi nem történt igazából, ami annyir különleges lett volna. Most jön csak a szülinapom, ami nem éppen úgy fog alakulni, ahogy elterveztem, de remélem, hogy így is jó lesz. És még azután megyünk nyaralni Danival ketten, még nem mondom meg, hogy hova, legyen egy kis titkolózás is benne, úgy mégiscsak izgibb. Számomra a július már évek óta nem tartogat semmi érdekeset, szerintem ez hasonlóan unalmas hónap, mint a november. Most az utóbbi időben nagyon meleg van, természetesen most kezdtünk el dolgozni is, de hálistennek ott nincs meleg. Persze ez a hónap is kellett ahhoz, hogy megint rájöjjek, hogy nem megyek egyetemre, persze már beletörődtem, de szar érzés megkapni az SMS-t, kb arról, hogy nem értél el semmit. Remélem nincs köztetek sok hasonló érzésekkel teli ember!!♥ 
Az előző posztban említettem, hogy sokat voltunk moziban, ez mindig kikapcsol, jó kiugrani egy kicsit a valóságból és belesüppedni egy kitalált világaba, ezért is volt jó érzés újra elkezdeni olvasni. Bár mióta dolgozom mindig hulla fáradtan érek haza és nem annyira van kedvem könyvet ragadni, mert megvan az a szuper képességem, hogy ilyenkor simán két perc alatt bealszom. Viszont az RTL új sorozatai kikapcsolnak helyette, és emellett elkezdtem a Dynasty című sorozatot is, úgyhogy nem unatkozom. Az elmúlt hétvégét pedig vidéken töltöttem Dani Nagymamájánál, aki aranyos volt és meghívott engem is a falunapi búcsúba. 
Nagyon jól éreztem magamat, Maszat kutya társaságát is fölöttébb élveztem, nagyon jó volt lent a levegő, csak a szúnyogok ne lettek volna! :/ 



Nektek, hogy telt a július? Voltatok nyaralni? 
Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...