2018. október 21., vasárnap

Dm beauty workshop (night edition)



Sziasztok!

Nem tudom, hogy láttátok-e Instagramon, hogy részt vettem a dm beauty workshopján még múlt hét kedden és annyira, de annyira boldog voltam, hogy ott lehettem, hogy el is felejtettem posztot írni róla. 
A dm már harmadszorra rendezte meg ezt a rendezvényt, először idén tavasszal, és most, október 9-én. Ez a workshop este került megrendezésre a Brody Studios-ban, ami egyébként nagyon szuper helyszínt biztosított a rendezvénynek, hiszen egyrészt tágas, másrészt pedig igen hangulatos és sokszínű volt, így tökéletesen illeszkedett a koncepcióhoz. 
A rendezvény apropója pedig nem más volt, minthogy hivatalosan is bemutassák a dm saját márkás sminkkollekciójának a 183 days by Trend it up-nak a termékeit. Emellett nyerhettünk betekintést még a dm saját márkái, az Essence, a Physicians formula, a Rimmel, a l'Oreal, a Garnier, a Maybelline, a Love, Beauty and Planet, a Durex, a Neutrogena és a Yogi tea új termékeikre. Ezek közül volt pár, amiről sajnos lecsúsztunk, hiszen pár ember kissé többet vitt el, mint ami a neki szánt "adag" lett volna, de őszintén nem is sajnálom annyira, hiszen így is nagyon sok szép és szuper dolgot kaptunk. Egyébként azért is beszélek többes számban, mert Lilla is velem volt a workshopon és remélem majd ő is ír posztot róla!
A rendezvény nagyon jól megvolt csinálva, belépéskor kapott mindenki egy vászon táskát (ami nem mellesleg hatalmas) és abba pakolhatta mindenki sok jót. Általában helységenként változtak a márkák és az ott lévő termékekből kaptunk egy "kisebb" ízelítőt, így mire hazaértem leszakadt a vállam és a hátam a hatalmas súlytól. A termékeket is csak otthon néztem meg, mivel nem akartam azzal eltölteni az időt, hogy megnézegetem a csomagokat, inkább átadtam magam a pillanatnak és a hely atmoszférájának. 
Nagyon sok kedvenc bloggerem és youtuberem részt vett az eseményen és jó volt őket testközelből látni és ténylegesen megbizonyosodni arról, hogy milyen jó a személyiségük!
Összességében azt tudom elmondani, hogy életem egyik legszuperebb élménye volt ez a rendezvény és nagyon szívesen elmennék még hasonlókra. 
Köszönöm a dm-nek a lehetőséget!
#szépségsztorik

Az egyik legjobb ajándék a Physicians formula alapozója volt, ami azért volt különleges, mert egy úr mindenkinek belegravírozta a nevét és szerintem ez nagyon maradandó emlék.
Az essence újdonságainak goodie bag-e nagyon szuper volt, hiszen sok termék volt benne, emellett még egy essence-es füzet és egy toll is helyet kapott az átlátszó neszesszer-ben, ami még egy plusz pont volt nálam!
A Biobaza csupa rózsába borult, ahol az igazi virágdekoráció miatt olyan finom illat terjengett, hogy először észre sem vettem a lentebb lévő képen szereplő rózsaszín Furla táskát.
Itt egy 400 ml-es rózsás 3 az 1-ben tusfürdőt kaptunk, ami testre és hajra is jó.
A Love, Beauty and Planet új termékeit még nem próbáltam ki, viszont az ő ajándékukról is lecsúsztam, hiszen egy kalligráfus által dekorált vászontáskát lehetett volna kapni, ami annyira szuper lett volna! :( Itt egy picit elcsüggedtem. 
A Rimmel goodie bag-jéből nem jutott, így itt egy ideiglenes tetkót kaptam csak, ami tegnap jött le az alkaromról. Cuki kis Halloween témájú tetkókat lehet kapni a boltokban, amik arany-ezüst és fekete színekben kaphatóak. 
A Durex célja az, hogy minél inkább beépítsék a mindennapokba a védekezés fontosságát, hiszen a fiataloknak sem szabad, hogy tabu téma legyen a fogamzásgátlás!
A Neutrogena termékeiről hamarosan lesz egy részletesebb poszt a blogon! 
A Yogi teáknak nagyon nyugtató hatásuk van, mindenképpen tudom Nektek ajánlani, főleg a rózsásat én is egy olyat kértem pluszba magamnak, mert nem csak íze, de az illata is nagyon rózsás, egyszerűen tökéletes!
Ti próbáltátok már bármelyik terméket? 
Ha nem láttátok és kíváncsiak vagytok, hogy miket kaptam, akkor írjátok meg kommentben, hogy melyik márka termékeiről olvasnátok szívesen!
Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Biztosan nagyon klassz lehetett. :) Várom a tesztek, no meg persze a sok szép fotót amit már megszoktam Tőled. :) A Yogi teákat én is imádom, a choco mint és a sweet chai van most itthon, de ezt a rózsásat is meg fogom nézni magamnak. :)
    Sajnos egyre többen nagyon pofátlanok. Olyat is hallottam, hogy valaki csak megjelent egy sajtóeseményen anélkül, hogy meghívták volna és volt olyan is aki magával vette a barátnőjét és neki is elpakolták a repi cuccokat. Remélem az illetők olvassák ezt és elszégyellik magukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megpróbálok igyekezi velük! :) :* Mindig vannak ilyenek sajnos, szerintem mindennek van határa, de sajnos vannak akik nagyon egyszerűen átlépik ezeket. :/ De szerintem, ha olvassák is nem nagyon szégyellősek ez ügyben...

      Törlés
  2. Nekem sem jutott tavaly ajándékcsomag a Cosmo napon, mivel aki a pasijával ment, annak is kértek egyet, a csomagok pedig ezek szerint limitáltak voltak... utólag nem bánom, mert nem volt extra az a goodie tatyó, de most komolyan. Minek kettő...? Gondolom nem a pasinak kellett a benne lapuló smink. Úgyhogy igen, tényleg minek kettő? No de kíváncsian várom a posztot arról a tesztanyagról, amit sikerült megkapnod. A fotók pedig szokás szerint fantasztikusak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan önző dolog! Itt is ugye csak limitált darabszám volt, de nem is értettem egyáltalán, mert gondolom tudták, hogy hányan fognak eljönni, így szerintem legalább annyinak kellett volna lennie, de ha volt is annyi, akkor sem értem..
      Köszönöm szépen!! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...