2018. október 14., vasárnap

Insta mustra | Miket posztoltam szeptemberben?



Sziasztok!

A legutóbbi Bullet journal-os bejegyzésemben (amit IDE kattintva tudtok megnézni) megemlítettem Nektek, hogy van egy új posztötletem. Ebben azokat a képeket szeretném megmutatni, amiket Instagramra posztoltam az előző hónapban, ez esetben szeptemberben. Arra gondoltam, hogy a képek mellé mesélek is kicsit a történetükről és a keletkezési körülményeikről.
Most, hogy beköszöntött az ősz meglehetősen nagy változást akartam előidézni a feedemben, hiszen az ősz nekem egy nagyon kellemes időszak, persze a poloskákat leszámítva, akik elől futok be a házba, meg amúgy mindenhova.
Mivel az ősz számomra egyértelműen a meleg-föld színekről szól, így nem is volt kérdés, hogy a vsco cam nevű alkalmazásban egy olyan filtert keresek, ami ehhez illeszkedik. Egyébként sokat próbálgattam mire rájöttem, hogy az M5-ös a nekem való filter erre az időszakra! Egyébként sokat állítgatok a képeken, de szigorúan csak Instagramon, amiket a blogra szoktam feltölteni, azokat általában nem szerkesztem, ha mégis arra kerül a sor, akkor csak színkorrekciót végzek rajtuk.
A vsco-n kívül nem igazán használok más szerkesztőt a kiposztolt képeimhez, csak a story-kat szoktam mással szerkeszteni, de mindig próbálkozom újakat kipróbálni, végül sosem lesz semmi olyan örök, mint a vsco.
Nos, általában a fotózásokra, mivel hétköznap már meglehetősen sötét van mire hazaérek hétvégén, azon belül is vasárnap szokott időm és alkalmam lenni, no meg persze fény is akkor van a szobámban. Ezen kívül hétköznap iszonyatosan fáradt és kimerült vagyok, emellett lusta is, hiszen evés után csúnya módon leülök a kanapéra. Hétvégén kicsit jobb a helyzet, hiszen ez a csodás idő mindennek kedvez! Jobb és több kedvem van, nem mellesleg ihletem is!
Instagramra általában vagy olyan képeket töltök fel, amiket az outfit fotózásainkon csinálunk vagy flatlayeket vagy pedig hangulatfotókat. Őszintén nagyon sokat inspirálódom Pinterestről, de mások insta fiókja is sokat tud nekem adni és mindig látok szebbnél-szebb dolgokat. Viszont szeretek mindent a saját "arcomra" formálni, így ha ihletet is merítek, tuti, hogy nem lesz olyan, mint az előző. 
Ezt a flatlayt az ősz beköszönte miatt készítettem, az egyik kedvenc pulcsim, az új tálcám, amit az IKEA-ban vettünk 600 Ft-ért, a Papámtól kapott régi kamerám, a telefonom, egy Radnóti kötet, egy műgyapot, két SPAR-os dísztök és az új IKEA-s szőnyegem látható rajta. 
Ezt a képet nem magamtól találtam ki, hanem egy hasonlót láttam Pinteresten és az nagyon megtetszett, gondoltam megpróbálom elkészíteni és láss csodát, hogy egy fehér lepedő és egy outfit csodákra képes! 
Ez a vödör is IKEA-s, beletettem egy dobozt, amire nem volt szükségem, erre tettem rá egy régi sálat, a rókákat pedig a Lidl-ben vettük, szerintem írtó cukik, kivittem őket az erkélyre, rájuk dobtam azt a világító füzért és már is készen volt a fotó!
Sokszor próbálok fel otthon outfiteket, hogy ne mindig hirtelen felindulásból kelljen valamit összeraknom, ez a kép is akkor készült, még szerintem javában nyár volt, viszont olyan őszies a hangulata, hogy nem tudtam nem kitenni.
Nem tudom miért, de nekem a napraforgó iszonyatosan őszi jellegű virág, persze semmi köze nincs az őszhöz eredetileg, de szerintem a dísz napraforgókat erre az időszakra találták ki. A Tesco-ban láttam meg ezt a szépséges napraforgó csokrot, ami szép éke volt a szobámnak pár napig. Egyébként csak a falam előtt kézbe vettem és telefonnal lefotóztam.
Van a házunk előtt egy gesztenyefa és mindig várom, hogy letudjam róla szedni a gesztenyéket. Ezeket még kicsit idő előtt sikerült leszednem, azért ilyen szép zöld a héjuk a képen. Azóta már teljesen elszáradt a héjuk és a gesztenyék sem ilyen fényesek. A kép pedig a parkettámon készült egy sál közreműködésével, ami a Hádából van.
Füsti, aki fekete cica révén sok fehér szőrszállal rendelkezik ideszokott a házunkhoz és már egészen jó viszonyban vagyunk ahhoz, hogy lefotózzam. Szegény nagyon vékony és agyonvert volt mikor idejött, másik macskákkal bunyózik. Azóta már szebb és hízott is!
Ezt a képet egy bejegyzésben is láthattátok, viszont, ha lemaradtatok volna róla, akkor IDE kattintva elolvashatjátok. Egy fehér lepedő, egy pulcsi, egy sál, egy Glamour magazin, egy régi kis kóró és a parfüm maga kellett ehhez a flatlayhez.
Ez a kép sem a saját agyszüleményem volt, hiszen tele van ilyesmivel az Instagram, de annyi sálam van, hogy elmaradhatatlan lett volna. A zoknimat is tökre szeretem még régen vettem a Stradivariusban. Csak kihúztam az alsó fiókomat és ennyi. :D
Egy outfit fotóm volt az előző hónapban, viszont annak a képei hiperszuperül tetszenek és Daninak nagyon hálás vagyok, hogy kibírja a viselkedésemet, miközben ezek készülnek.

A képekre kattintva megtudjátok nézni az eredeti képeket Instagramon, ha esetleg még nem láttátok volna! :)

Remélem tetszett ez a poszt, ha igen mindenképpen írjátok meg!
Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...