2020. március 16., hétfő

Outfit | GELLÉRT-HEGYI MANDULAFA


Sziasztok!

Mivel tavaly sikeresen felfedeztem a Gellért-hegyen lévő mandulafát, ami a virágzásakor igazi kuriózumnak számít márciusban, így nem hagyhattam ki a meglátogatását idén sem. Mikor érdekel egy-egy csodavirágzás, akkor árgus szemekkel figyelem a fotós oldalakat, hogy onnan tájékozódjak, mikor nyílnak. Így mikor megláttam, hogy a mandulafa is virágzásnak indult a héten, tudtam, amint lehetőségem van, elmegyek és lencsevégre kapom! Sajnos azon a hihetetlenül meleg csütörtökön nem volt alkalmunk elmenni Danival, hiszen ő dolgozik, így a vasárnapot tűztük ki célul erre a rövidke kirándulásra. A vírusra való tekintettel kocsival mentünk és nem voltunk ott sok ideig, szerencsére az emberek sem tolongtak a fánál, nem úgy, mint tavaly, így nem kellett a tömeg miatt sem aggódnunk.
Kellemesen sütött tegnap (vasárnap) a nap, így egy lenge nadrágot vettem fel, bár még a harisnyát nem hagytam el alóla, főleg, hogy elég hűvös volt az árnyékban és néha a szél is felélénkült. A szeretett barna garbóm fölé pedig egy műbőrdzsekit választottam, ami a cipőm színével harmonizált, így ezzel a fehérrel törtem meg a földszínek összhangját a szettben. Kiegészítőnek a barna övemet és a véletlenül, hozzá teljesen passzoló táskámat választottam, valamint egy újonnan vásárolt, kissé figyelemfelkeltőbb fülbevalót. Igazából ezeken a képeken nem is az outfitem volt a lényeg, hanem a hátam mögött látható csoda fa és még az annál is elképesztőbb kilátás a Szabadság-hídra és Pestre. 
Mindig rá kell jönnöm, hogy a tavasz a kedvenc évszakom, hiszen oda, meg vissza vagyok a virágokért, a kellemes napsütésért és a vidámabb színekért. A tavasz annyi csodát rejt magában, remélem, hogy ezt a borzalmas helyzetet a világban is képes lesz megállítani mihamarabb!♥


nadrág, pulóver, napszemüveg: H&M // dzseki: Pull&Bear // cipő: CCC // 
táska: Reserved // öv: Marks&Spencer // fülbevaló: Six

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól állnak ezek a színek! :) Szuper képeket készítettél idén is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mindig is imádtam az egyszerűbb, föld-színeket!
      A képek Dani érdemei! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...