2013. december 15., vasárnap

Christmas series#3-Karácsonyi zenék és filmek ^^

Sziasztok!! Már december közepénél járunk és hát az emberek többsége ilyenkor már karácsonyi lázban ég. Mint én... :D Gyűjtöttem zenéket és filmeket amik hallgatása/megnézése javasolt a téli szünet és az ünnepek alatt. A zenék linkjét itt, a filmeket pedig a MoziCsillag-on találhatjátok meg. :))

Zenékkel kezdeném:
Ami számomra örök: Wham!-Last Crhristmas
Mariah Carey ft. Justin Bieber-All I want for Christmas is you
Justin Bieber-Mistletoe
Train-Shake up Christmas
Michael Bublé-Santa Claus coming to town
Csondor Kata-Fényből szőtt szép új világ
                      -Add tovább
Zséda-A szürke patás
Miley Cyrus-Rocking around the christmas tree
CocaCola reklám-Something in the air

És a filmek amiket szerintem nem lehet kihagyni...
Holiday
Kelekótya karácsony
Négy karácsony
Igazából szerelem
Grincs
Mrs.Télapó 1-2
Polar Express
Karácsonyi Lidércnyomás
Karácsonyi csók
Már alig van valamennyi karácsonyig. ^^ Szerintem ti is épp úgy várjátok mint én. Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett, ha igen akkor pipálj, komizz, szavazz és iratkozz fel!! :D :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...