2013. december 1., vasárnap

Téli TAG-avagy ismét itt van a hideg ^^

Sziasztok!! Mivel ismét megtisztelt minket a tél és lassan vele együtt a hó is, úgy gondoltam kitöltöm ezt a téli TAG-et :)) Remélem tetszik és javaslom töltsétek ti is ki;)
1.Milyen a kedvenc téli körömlakkod?
Nincs konkrétan csak egy kedvencem. Szerintem egyaránt használom őket télen. :)
2.Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
A Labello-m, amit nagyon szeretek, és hasznosnak találok, mivel nagyon segít a kicserepesedés ellen. Plusz a CocaCola-s ajakápolóm, amit nemrég kaptam. Isteni az illata:$
3.Milyen ruhadarabokat viselsz leggyakrabban télen?
Téli kabát, sapka, sál, kesztyű és kötött pulcsi.
4.Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
A kedvencem a sapkám és a kesztyűm :))

5.Mi a kedvenc téli illatod?
Fahájas almás és fahéjas szilvás bármi.
6.Mi a kedvenc téli nyalánkságod?
A mézeskalács:$
7.Mi a kedvenc téli karácsonyi dekorációd idén?
A karácsonyfa dekorációnak számít? xD
8.Mi áll a karácsonyi kívánság listád élén?
Egy új hangfal ;) De az előző bejegyzésemet ha elolvassátok akkor meglátjátok.

9.Mit tervezel idén karácsonyra?
Hogy ismét sok ajándékot bonthatok ki, mint a kisgyerekek. ;)
10.Mi az a családi hagyomány ami szerinted eltér a szokásostól?
Szerintem semmi nem tér el a szokásostól.

Ennyi lett volna ez a TAG. Remélem tetszett, ha igen, pipáljatok, komizzatok, iratkozzatok fel és szavazzatok itt oldalt:) :*

2 megjegyzés:

  1. Kedves Sarah!

    Nem rég találtam rá a blogodra, és őszintén megmondom, hogy nagyon tetszik. A bejegyzések ötletesek és aranyosak. Minden nap megnyitom a blogod és lesem, hogy mikor van új poszt. :)

    A bejegyzéshez hozzáfűzve:
    Én a sálakat pártolom mint téli kiegészítő, nagyon fázós vagyok, és azt utálom a legjobban, ha a nyakamat éri hideg, így szinte mindig lehet rajtam sálat látni. :)
    Nekem a Labello abszolút nem vált be, amikor száraz volt a szám, bekentem és még rosszabb lett. Persze, nem mondom, beszínezte és csillogott tőle az ajkam, de ezek a hatások elmúltak és kisebesedett. Most egy ajakbalzsamot használok ami semmi extra, egyáltalán nem különleges vagy valami egyéb, de szuperül begyógyítja a száraz szám.

    A tanácsodat szeretném kérni: Van esetleg halvány rózsaszín körömlakkod? Ha van, milyen márkájú? Bevált? Ha nincs akkor tudnál ajánlani valamilyen márkát amit szeretsz és bevált? Nem vagyok egy nagy lakkos, de karácsonyra nagyon vágyódok egy olyan árnyalatú után.. :)

    Remélem nem baj, hogy ideírtam a véleményem.
    Annyit fűznék még hozzá, hogy csak így tovább és izgatottan várom a következő bejegyzést! :)
    xx, Sophia E. Mags

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sophia:) Nagyon kedves tőled, hogy ilyen hosszú és aranyos megjegyzést írtál:) Én is szeretem a sálakat, sok is van belőlük, alig férnek el a fiókomban. A Labello-ból én a classic care-t használom csak, mert az illatosítottak nekem is tönkretették a számat. Örülök, hogy te találtál magadnak olyat ami használ:) Halvány rózsaszín körömlakkom van, de az vele a bökkenő, hogy az Essence még régi "NudeGlam" kollekciójából van (már elég kevés a tartalma), viszont nagyon szeretem, de nincs már az új kollekcióban benne:/ És most én is halvány rózsaszín lakk után kutatok. Ha találok, kirakom egy bejegyzésbe:) Bocsánat, hogy nem tudtam segíteni. :/
      Ui.:Köszönöm, hogy olvasod a blogom és, hogy ennyire tetszik, remélem ezután is fog;) xoxo Sarah

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...