2013. december 23., hétfő

Christmas Series#6-Karácsonyi TAG

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben egy karácsonyi TAG-et szeretnék nektek "elkészíteni". Szerintem érdekes. Ha tetszik, ti is töltésetek ki és rakjátok be a blogotokba.:)
Csomagoló papír, vagy ajándéktasak?
Egyértelműen csomagoló papír, úgy nem lehet látni semmit az ajándékból és igazi a meglepetés.

Igazi, vagy műfenyő?
Én igazából igazi párti vagyok, de csak az illata miatt. Tavaly vettünk egy műfenyőt, mert az nem hullajtja a leveleit és nem mellesleg pénztakarékos is. A fenyőillatot pedig egy fenyőággal pótoljuk.

Mikor díszíted fel a fát?
24-én délelőtt, egyedül, mert apa főz, anya pedig dolgozik :/

Mikor bontod le a fát?
Általában Vízkeresztkor(Január 6.), de van amikor később.

Szereted a tojáslikőrt?
Nem kóstoltam még..

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Azt hiszem egy építő játék, amit valamiért elneveztem "csúzdátli"-nak. xD

Van "Betlehemed"?
Nincs.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Akit az osztálykarácsonykor húzok... :/

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A barátnőimnek<3

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Nem volt olyan, eddig az összes tetszett.:)

Elektronikus, vagy postai képeslap?
Postai, az olyan kedves gesztus.

Kedvenc karácsonyi film?
Holiday, egyszerűen imádom.

Mikor kezdesz vásárolni?
Változó, de vagy November végétől, vagy December elejétől folyamatosan egészen karácsonyig.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem, szerintem az kicsit bunkóság lenne, még akkor is ha nem tetszik.

Kedvenc karácsonyi étel?
Bármi amit anyu csinál. De a mézes-krémest nagyon imádom:)

Színes, vagy sima fények?
Nekünk sima és zöld-piros fényeink vannak. Tehát szerintem mindkettő, bár a nagyon színes:narancs-kék-pink-lila nem igazán karácsonyi.

Kedvenc karácsonyi dal?
Wham!-Last Christmas igazi klasszikus:)

Elutazol karácsonykor, vagy otthon maradsz?
Az én nagyszüleim nagyon közel laknak hozzám, így nem tudok elutazni sehova, sajnos.

Csillag, vagy angyalka csúcsdíszed van?
Egy nagy, piros csillag.

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én este. *.*

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A plázákban tolongó rahedli ember.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Sarah, már párszor írtam neked kommentet néhány bejegyzésedhez, igaz mindig más névvel, így nem biztos, hogy tudod ki vagyok.
    Nagyon tetszik ez a bejegyzés, mindegyiket nyomon követem..
    Nekem is a kedvenc filmem(jó az egyik:P) a Holiday, egyszerűen megunhatatlan szerintem. Igazából nagyon sok dologban egyetértek ebben a bejegyzésedben(is) :) Nagyon jó a blogod, csinálhatnál másmilyen TAG-et is. :) (illetve többet) Örülnék annak is (persze, ha nem baj, hogy megemlítem) hogyha gyakrabban lennének bejegyzéseid, mint már mondtamnagyon szeretem őket. :) Szóval csak így tovább, és ha adhatok még egy kis ötletet, csinálhatnál chat-et, így könnyebb lenne a beszélgetés :)

    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Réka!! Nagyon köszönöm, hogy várod és elismered a bejegyzéseimet:) Majd beszerzek chat-ablakot ígérem. Lesznek TAG-ek mert mint a szavazásból is kiderült szeretitek az ilyesmiket olvasni. Kellemes Karácsonyt!! :*

      Törlés
  2. Újra én :) Ami jó az jó, és milliószor köszönök neked mindent :) Tudom, hogy ezt most lehet, hogy így nem érted, de akkor tessék : http://thisismylovelyworld.blogspot.hu/ Így talán érthető lesz :)
    Sok sikert mégegyszer a továbbiakban, és neked is nagyon Boldog karácsonyt!! :) ;)

    Réka

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...