2013. december 21., szombat

Christmas Series#4 Advent Bécsben

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben egy élménybeszámolóval és sok képpel jelentkezem. Ugyanis a sulink minden évben szervez egy utat Bécsbe, az Adventi Vásárra és most eldöntöttem, hogy én most, ha törik, ha szakad megyek. Tehát elmentem:)) Nem bántam meg, imádtam. Annyi képet csináltam, hogy szerintem 3 bejegyzésbe se férne el az összes, ezért összeválogattam a legjobbakat.

A házak aljában lévő boltokban lehetett kapni nagyon szép táskákat és nagyon finom Mozart csokikat is. Az áruk nem volt túl kedvező ezért nem vettem semmit, inkább fényképeztem.
Voltunk a HundertWasser házban, szerintem nagyon aranyos és színes hely. A körülötte lévő épületek viccesek, mert össze-vissza vannak festve és az út ahol az épületek fekszenek hullámos.
A házban sok kis bolt működik ahol mindenféle kis színes ajándék tárgyat lehet kapni.
Ezek a(várjunk csak, nem tudom mik ezek pontosan... xD) Szóval ezek a tárgyak itt, fából vannak kifaragva és szerintem nagyon eredetiek, ha jobban megnézem őket, jó aprólékosan vannak megcsinálva.
Ezek az üveggömbök, igaz nem a karácsonyfára lettek kitalálva, de aki nagyon szereti az egyedi dolgokat annak szerintem elengedhetetlen egy ilyen. 
Na és az kihagyhatatlan Vienna feliratú bögrék.
Ezek a macskák a barátnőm szerint ijesztőek, mert emberi orruk van... Én nem tudom szerintem furák, de aranyosak is.
Ezek a képek igazán feltudják dobni a szobádat.
Nem hiányozhatnak sehonnan...Micimackó, Miss Piggy és Mickey egér (még színesen is jól néznek ki) 
Megtaláltam apukám álmainak boltját: Mozart csokik tömkelege.
Az egyik teraszon volt pár szépen megmunkált kőoroszlán.
A teraszról szép képet lehetett csinálni egy tipikus bécsi utcáról.
A buszról láttuk a Práter óriáskerekét, ami annyira lassan megy, hogy még esküvőket is szoktak benne tartani. 
A Természettudományi Múzeum előtti kis vásárban apró bódék álltak, amik árulták portékájukat.
Nagyon szép karácsonyfa díszek voltak az egyik helyen.
A belváros utcái gyönyörűen voltak feldíszítve. Eszméletlen milyen szép volt.
A nagy vásárra lemerült a gépem és már csak az Adventi koszorú gyertyájára maradt ereje, de viszont nagyon szép volt az egész.
Ennyi lett volna ez a beszámoló, remélem tetszett, ha igen komizz, pipálj, szavazz és iratkozz fel!! :*

3 megjegyzés:

  1. Kedves Sara!
    Nyomon követem a bejegyzéseidet, de eddig még nem kommenteltem! Úgy gondoltam most itt az ideje:) A képek mind nagyon szépek és egyre jobban várom a holnap ott ugyan is reggel indulunk Bécsbe. És ott Karácsonyozunk anyuval és a tesómmal*-* Már tudom mit fogok kint kérni hála neked, egy olyan bögre minden képen kell a gyűjteményem be!
    Sok sikert a továbbiakban és kellemes ünnepeket:)

    xxMaya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Maya és igazán örülök, hogy tudtam segíteni:)) Legyen szép karácsonyod és sikeres újéved!! :*

      Törlés
  2. Szia Sarah.
    Amilyen lassú a körhinta annyira borsos az ára is,és a Práter vidámpark összes játéka sem egy olcsó mulatság.Megjegyzem nekem sikerült majdnem elveszíteni egy 5 euróst,de jófejek voltak és visszaadták és még le is szidtak érte viccesen.Szóval :D A hinta 38 euró összvissz.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...