2013. december 22., vasárnap

Christmas Series#5 Karácsonyi ajándékok part.1

Az osztály karácsonyt imádom! Tök izgi, hogy nem tudod ki húzott és kihívás is egyben, hogy a te húzottadnak megfelelő ajándékot vegyél. Na meg persze jó a hangulat, tele van a terem mindenféle sütivel, amiknek az illata átjárja az egész osztályt. Hmm..
Engem idén az osztályfőnököm húzott, nagyon eltalálta hogy mit szeretek, szerintem kedves tőle, hogy figyel a tanítványaira ebből a szempontból is. :)) Megkaptam tőle a Végzet ereklyéi című sorozat első részét, a Csontvárost. És két tábla Milkát. Teli találat. :*
A barátnőimtől is kaptam ajándékot meg az egyik fiú barátomtól is, nagyon aranyosak voltak.
Az gyik barátnőm vett nekem és a másik barátnőmnek egy barátság karkötőt, a csokik csak ráadások:
A karkötő szerintem nagyon szép, de mégis egyszerű. Közelebbről:
Amit drága barátnőmtől Tinustól kaptam:
Az angyalka nagyon édes.
A gyűrű pedig magáért beszél:
És amit az egyik legjobb fiú barátomtól kaptam:
Odajött hozzám és megkérdezte:Te ugye szereted a pezsgőt? Hát nem erre gondoltam, de vicces volt mikor odaadta.
Ez úton is köszönöm mindenkinek az ajándékokat még egyszer. Köszönöm, hogy gondoltatok rám. 
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, de a többi ajándékkal hamarosan érkezem. Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett.
Ti miket kaptatok a barátaitoktól? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...