2014. március 20., csütörtök

Gardrób mustra!


Sziasztok!

Barbi olyan kedves volt, hogy meghívott a Gardrób Mustrára, amit szinte már az összes beauty blogger kitett. Úgyhogy remélem nem fogjátok elunni magatokat!:) Köszönöm még egyszer a meghívást!

1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. Emailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Ezt a pólót egy bő évvel ezelőtt kaptam és nagyon szeretem, még a mai napig is, de már kezd kicsit elhasználódni szegénykém. De reménykedem, hogy még egy darabig kibírja.
A Hádában voltunk a hétvégén és megvettem ezt a felsőt. Iszonyatosan megtetszett, már első látásra is. De mikor felpróbáltam, beleszerettem.:* Elől és az ujjainál csak csipke, hátul pedig egy pamut anyagból áll. Alá kell venni valamit, mert nagyon átlátszó. Amúgy a márkája Atmosphere.
Bárányos, skót kockás és cuki. Nem kell többet mondanom róla:$
Királykék. Nem igazán kedvelem az élénk színeket, de ez a nadrág megfogott. Szeretem kombinálni csipkés felsőkkel, hasonlóval mint a fönti. Ilyenkor már meg is megváltozik róla a véleményem. Bershka-s jeggings, amiben az a rossz, hogy csak álzsebe van, így nem tudom hol tárolni a telefonom.
Megkérdeztem, azt mondta, hogy ez. Nem mondott különösképpen semmit, hogy miért is erre esett a választása, azt mondta mindegyik ruhámat szereti rajtam.
Ez a felső is a Hádából van, csak ezt anyukám találta nekem.:) Csipke ez is, csak ez kicsit különlegesebb.
Nem szeretem a pirosat magamon és a rövid ujjú ingek sem a kedvenceim. Nem tudom miért vettem meg még anno.
Remélem tetszett a poszt! Az én kiválasztottjaim pedig: AmandaNiki ésNikkii. Elküldtem az e-maileket.:*
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Jujj! Az a csipkéscsoda valami gyönyörű!*-* Nagyon jó lett!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye?! Én is így gondolom:$ Köszönöm!! :*♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...