2014. március 31., hétfő

Outfit | I like springtime


Sziasztok!

Tegnap voltunk sétálni a szüleimmel, itt a kerületben és annyira szép idő volt, hogy muszáj voltam fényképezni. Sokat. Így készültek el az OOTD-hez is a képek.
farmerdzseki-h&m
trikó-h&m
nadrág-Takko
cipő-Auchan
Hmm.. naplemente. Olyan szép, nem igaz?!

A nadrágom eredetileg eléggé bő volt rám, de anyukám bevett belőle. Most jó szűk, de én az ilyeneket szeretem.























Ez a felső kicsit különlegesebb darab, mert ezen van egy kis csipke berakás. Szerintem nagyon szép és különleges. Feldobja ezt az egészet.


















































Olyan cuki ez a kis cipellőm, vagyis szerintem az. Kényelmes, bár egy kicsit lapos, így szinte mindent érzek ami a talpam alá kerül.

Moyra - Suede effect No.506

Remélem tetszett a bejegyzés! További szép hetet lánykák! :*
Sarah♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...