2014. március 16., vasárnap

Teszt | Essence 182hello rosy


Sziasztok!

A haul-ban mutattam ezt a lakkot, azóta ki is próbáltam és úgy gondoltam: "Miért is ne írhatnék róla egy tesztet?" Eddig úgy se volt ilyenre példa. Pontozni fogok, mert nekem így könnyebb vagy nem is tudom... Úgyhogy bele is vágok! Remélem tetszeni fog, és szeretnétek majd ha még lenne ehhez hasonló bejegyzés! :)

A szokásos 8ml-es Essence üvegcsében rejlik a málnahabra erőteljesen emlékeztető lakk. Nagyon szeretem ennek a márkának a körömlakk ecsetét. Lapított és széles, így szépen és könnyen lehet vele dolgozni.
Gyönyörű szép színe van, a csillámok is csodásan festenek benne. Szín: 5/5
Két rétegben vittem fel a körmeimre, így tökéletesen fedett. Nem véletlenül homoklakk a neve, mivel ha teljesen megszárad, nagyon érdes lesz a felülete, de nekem ez tetszik benne. Ha Titeket zavar, akkor nyugodtan kenjetek rá fedőlakkot, szerintem úgy már nem érződik az egyenetlenség. Fedés: 5/5

A tartósságáról csak annyit, hogy szombaton kentem fel és szerdára pattogzott le a körmeim szélén, de ez attól is függ, hogy ki mit dolgozik. Az iskolában nem teszem ki akkora "veszélynek". Szóval nálam a kétrétegű változata 4 napot bírt ki. Ez elég jó teljesítmény főleg, hogy én nem raktam rá fedőlakkot. Tartósság: 5/4

Lemosni irtózatosan nagy procedúra. Én elhasználtam 4 vattakorongot a két kezemre. Vagy 10 percig kínlódtam vele, bár lehet ez a körömlakklemosótól is függ. Ez az egy kifogásolható dolog benne. Eltávolítás: 5/2

Összességében szerintem sokszor kerül majd fel a körmeimre, viszont az más kérdés, hogy hogyan fogom leszedni, de nembaj. :)

Ti próbáltátok már ezt a lakkot? Vagy ezek alapján megveszitek? :*
Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. Olyan szép ez a lakk, nekem most málna ugrott be erről a lakkról, de ne kérdezd miért?! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is és nyugi nem kérdezem meg, mert tudom, hogy nem lehet megmagyarázni miért is ez a benyomásunk róla:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a színe ennek a lakknak:)
    http://aprilof25.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...