2014. március 11., kedd

Haul | a drop of spring


Sziasztok!
Mint az előző bejegyzésemben is említettem, voltam vásárolni és most ezeket a dolgokat mutatom be nektek.

Egyetlenegy ruhadarabot vásároltam, ami nem más mint ez a póló. A New Yorker-ben vettem 2990 Ft-ért.
Szerintem nagyon aranyos ez a bagolyminta rajta. Mostanában nagyon megszerettem a baglyos dolgokat, a barátnőm adott inspirációt.:) Amúgy a póló maga csontszínű és a minta rajta pedig kék.


Ez az ékszer kicsit különlegesebb mint az átlagos gyűrűk, mivel ezt az ujjpercünkön kell hordanunk. Először fura volt megszokni, és párszor azt hittem elhagyom, de szerencsére nem így lett. Ez az arany masni nagyon cuks, már legalábbis szerintem. BijouBrigitte-s szerzemény, 1290 Ft-ba került.

Régóta nézegettem az ilyen karkötőket, eddig nemigazán fogtak meg, viszont a Betly újságot lapozgatva találtam egy kétdarabos szettet, és csak 395 Ft volt, így megrendeltem őket. Nem bántam meg, szerintem könnyen kihasználhatóak, a fekete mindenképp, de a kéket is nyugodt szívvel ajánlom, főleg a farmerokhoz. :)

Ezeket a fülbevalókat csak azért vettem meg, mert amit korábban használtam a második füllyukamba, az tönkrement és sehol nem találtam egy db-os gyöngy fülbevalót, így vettem egy hármasat a Claire's-ben 1390 Ft-ért. A szokásos gyöngyszínűt hordom legtöbbször, de a rózsaszín és a grafit szürke is szép.

Egy nagyobb H&M-be csak úgy futólag betértünk, de hát én persze nem mehettem ki üres kézzel. Megtaláltam ezt a körömlakkot, amit biztosan láttatok már más beauty blogokon is. Ez igazából egy topper, amiben a hóra  (még jó, hogy most kezdődik a tavasz)  emlékeztető kis izék vannak, megtoldva pár arany csillámmal. Igazából ha egy színes körömlakkra kenem fel, akkor a cukorkára, mintsem a télre emlékeztet. Eléggé nagy kiszerelés és mivel fedőlakk nem fog olyan gyorsan elfogyni, 790 Ft volt.

Ha már a Dm-ben jártam muszáj volt vennem egy körömlakkot, és ha már veszek, akkor az általában Essence, így most sem esett másra a választásom. Az új sparkle sand effectes lakkot, a 182hello rosy-t választottam, mert totálisan a málnahabra emlékeztet. Szerintem csodaszépen mutat a körmön.

Apumtól kaptam két dolgot nőnapra, mert azt mondta inkább ilyet ad mint virágot, de aztán azt is kaptam, úgyhogy jól jártam.:$ Rákattantam a fedőlakkokra, így megkaptam a 20 the bees and the birds elnevezésű feather effect-es lakkot. Az Essence honlapján 599 Ft-os ár van feltüntetve. :) 

A másik dolog pedig ez a mattosító púder. Ezt csak azért kaptam mert a régit ami volt, sikeresen eltörtem. Ez is Essence-s, az enyém a 04 perfect beige árnyalatban van. Szeretem mert ténylegesen mattít, csak az ára nem igazán baráti, 949 Ft (ezt is az Essence honlapján olvastam). Habár én nem egy kilót teszek fel egy-egy alkalomkor, így sokáig használhatom, már ha el nem töröm ezt is... Remélem nem leszek megint ügyetlen.

Ilyen füzetet már vagy egy éve hajkurászok, viszont csak most találtam megfelelőt. A Jysk-ben vettük meg 599 Ft-ért. Sima egyszerű, fekete, gumis füzet. :)

Aaa imádom az új lámpám mintáját. Olyan nagyon tetszik ez a stílus, imádom a fehér alapon futó, fekete mintájú dolgokat. Az OBI-ból van és 3990 Ft volt. Az éjjeli szekrényemre vettük, mert különben az ágyamban nem tudtam volna olvasni.
Ti miket vásároltatok mostanában?:*
Sarah♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...