2014. március 9., vasárnap

Wishlist | Spring

Sziasztok!

Már egy ideje gyűlnek a dolgok, hogy pontosan mit is szeretnék húsvétra/tavaszra, de ha a végösszeget nézzük akkor ez egyáltalán nem barátságos, így készítettem egy listát, amiről nagyjából év közepére szeretnék mindent megvenni, megkapni. Vannak még a listán kívül is dolgok, de ezekről nemsokára láthattok majd egy haul bejegyzést. Jó olvasást! :)
A képen szereplő két png a http://kawaiiblogdesign.blogspot.hu/-ról van.

-Farmermellény
Van sok farmerom, egy farmerdzsekim, kis farmermellényem és farmeringem is, de ilyenem még nincs:( Vágyakozom utána már régóta, és megszeretném venni. A Zarában találtam egy szépet, és az ára sem olyan vészes csak 6.690 Ft.
-Fekete szívecskés harisnya
Jujj, mióta megtudtam, hogy létezik, azóta keresem, és eddig sehol az égegyadta világon nem találtam, az internetet minden kis zugát felkutattam, mikor nagyon nagy meglepetésemre megtaláltam őt:
Hát nem csodaszép?
-Barna bőrdzseki
Ezzel úgy vagyok hogyha a Hádában találok méretben és árban hozzám illőt, akkor megveszem, ha pedig nem, akkor csak egy kívánság marad. :/
-Világos farmering
Ezt igazából azért szeretném, hogy tudjak a gallérjára gyöngyöket varrni. Ha sikerül találnom egy olcsóbb darabot, akkor biztosan láthattok egy DIY posztot róla. :) 
-Világosbarna bokacsizma
Álmok, szép kis álmok..:$ Ha kapok egy ilyen bokacsizmát, tuti minden outfitet ezzel fogok megcsinálni, mert egy ilyen csizma nagyon multifunkciós. Ez a darab CCC-s, az ára 18.500. :'(
-Fekete loafer
Na persze ha már 20°C-ok felett lesz a hőmérséklet, nem fogok csizmában mászkálni. :) Imádom a ballerina cipőket és mint már sokszor említettem a régiesebb stílust is. A loafer egy csodás cipellő ami ötvözi ezt a két, általam szeretett dolgot. A Deichmann-ban 5990 Ft ez a lábbeli:
-Rosegold boyfriend stílusú karóra
Erről nincs mit mondjak. Beleszerettem...:$ BijouBrigitte 7990 Ft.
Ezek lennének a tavaszi kívánságlistámon, remélem nem unatkoztatok a poszt olvasása alatt. Hamarosan jövök a haul-al. Addig is sok puszi lánykák. :*
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...