2014. március 22., szombat

TAG | 25 question


Sziasztok!

Ismét egy TAG-el jelentkezem. Szeretek kérdésekre válaszolni, itt is és a való életben is, mert én nem egy olyan ember vagyok, aki elzárkózik a nagyvilág elől. Ha nektek van bármiféle kérdésetek, azt feltehetitek chat-ben, e-mailben és persze hozzászólásban is.:)

1.Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Általában egyenes, de néha gondol egyet és behullámosodik.
Selfie;)
2.A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Nem festem a hajam. Szeretem a hajszínemet, bár néha elgondolkodom azon, hogy lehetne kicsit világosabb.

3.Mindennap ugyanolyan a frizurád?
Nagyrészt kiengedve hordom, de sokszor összecopfozom vagy kontyba kötöm. Viszont néha megszáll az ihlet és csinálok valami különlegesebbet.
4.Manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak készítem.

5.Milyen gyakran fested a körmeid?
Hetente vagy hetente kétszer. Attól függ, hogy milyen mértékben kopik le.

6.Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Nem festem sosem.

7.Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit ha szükséges?
Igazából gyűjtöm őket. De van amikor csak akkor veszek, ha szükséges.

8.Milyen gyakran használsz műszempillát?
Sosem nem is nem. Anyukámtól hosszú és dús pillákat örököltem.

9.Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Attól függ, hogy milyen fáradt vagyok, és hogy eszembe jut-e. De általában igen.

10.Milyen gyakran váltod a táskáidat?
Az iskolatáskámat sosem. Ha viszont barátnőkkel megyünk valahova, akkor a ruhámhoz színben passzolót választom ki.

11.Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Kelni fél hétkor szoktam, feküdni pedig negyed tizenegykor.

12.Milyen gyakran sportolsz?
Csak és kizárólag tesi órán. (heti 3) Nem elemem a sport.

13.Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobb!

14.Milyen magas vagy?
160 cm. Az osztálytársaim mindig mondják milyen kis pici vagyok.:$

15.Beszélsz idegen nyelveket?
Beszélni, beszélni.. mondjuk azt hogy csak tanulom: angol, francia és persze magyar, de ez alap.

16.Vannak háziállataitok?
Nincsen sajnos, de ciculit szeretnék!

17.Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Non stop. Amikor csak tehetem.

18.Olvasol kommenteket a blogon?
Szoktam igen, de nem ez a legfőbb elfoglaltságom.

19.Listát írsz azokról a dolgokról amiket más blogokon láttál és megakarsz venni?
Nem, csak megjegyzem ha valamelyik tetszik.

20.Hogy jött a blogod neve?
Egy meleg nyári délután volt.. Tinus barátnőmmel próbáltunk valamit összehozni a bloggal kapcsolatban, de csak ennyire futotta. Leszívta az agyunkat a meleg.

21.Milyen kamerát használsz?
Nikon Coolpix L820.

22.Milyen gyakran takarítod a házat?
Hetente.

23.Mi a kedvenc színed?
Bármiféle barna.

24.Káromkodsz?
Nem az én stílusom. Csak magamban szoktam, de azt is csak akkor, ha nagyon ideges vagyok.

25.Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Elmegyek vásárolni a szüleimmel.:)

Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. "Káromkodsz?"
    már vártam a "én nem vagyok olyan mocskos szájú, mint a barátnőm!" választ :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát én ilyeneket nem írok, nem bántom meg a barátnőmet ;)<33

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...