2014. július 4., péntek

Favourites | June

Sziasztok!

Komolyan ez a június is olyan nagyon gyorsan eltelt, hogy az csak na. Lehet elcsépeltnek tartjátok ezt a szöveget, mert minden kedvences poszt/videó kb. így kezdődik, de nem tudom máshogy kifejezni. Elsuhant a nyár egy kis része. Ez olyan szomorú. Már nincs csak 2 hónapom arra, hogy lebarnuljak:(
Na de ez a bejegyzés eredetileg azért íródott, hogy megosszam veletek, mit használtam a legszívesebben az elmúlt hónapban, tehát inkább abbahagyom a fecsegést és elkezdem.

Vagyis még azt elmondom, hogy mostantól facebook-on is elérhetitek a blogot! Kedveljétek az oldalt, és értesülhettek a legfrissebb bejegyzésekről, egyéb dolgokról!:* 

Iszonyatosan sokat hordtam ezt az órát, bár már ha megvettük ennyi pénzért, akkor már ki is kell használni. Nagyon szeretem, szinte mindenhez feltudom venni és kényelmes is, egyáltalán nem nehéz, néha el is felejtem, hogy rajtam van. Az előző bejegyzésemben láthatjátok, hogy miféleképpen viseltem.

Alverdeeeee! Tinusom♥ nagyon szereti ezt a márkát, odavan a természetes dolgokért. Ezzel ösztönzött engem is arra, hogy kipróbáljam tőlük ezt az arctisztítót. Nagyon megkedveltem. Nincs igazán illata, az állaga a megszokott. Kicsit zselés, a gyöngyök benne pedig jól leradírozzák a nem odaillő dolgokat az arcról. Ajánlani tudom, az ára nem olyan vészes azt hiszem 500-600 Ft körül van.

Két kedvencem is akadt körömlakkok terén, mégpedig ez az Essence-es menta színű, that's what i mint! árnyalatban és az kis, halvány rózsaszín dor lakk, a 13-as árnyalatban, amit Anyutól kaptam. Mindkettő pasztell árnyalat, inkább tavasziasnak mondanám őket, mint tipikus nyárinak, de én nagyon szerettem/szeretem őket.


A Rock Mafia és Miley Cyrus közös dalát, a The Big Bang-et találtam kedvencemnek júniusban. Miután megnéztem a LOL-t, ez lett a kedvenc számom, agyon hallgattam és még mindig nem untam meg. Nem is tudom, nekem annyira tetszik, hogy belül érzem azt a bizonyos bizsergést. Ilyet csak kevés dalnál tapasztalok.
Kedvenc kép alatt két dolgot (vagy többet, kinek mi) is érthetünk. Először is azt, amit például találunk weit-en vagy tumblr.-ön. Másodszor pedig azt, amit saját magunk készítettünk és büszkék vagyunk rá. Én az utóbbit gondoltam, hogy megosztom veletek, hátha érdekel Titeket!


Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. Híí, LOL!<3 A legjobb:) én egyébként nagyot csalódtam az Alverde márkában, de lehet újra próbálkozom, ahogy olvastam mik a tapasztalataid!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barbii^^ Én még nem igazán próbálgattam, a szemfesték lemosójukat nem ajánlom, mert csípi nagyon a szemet. Viszont a barátnőm sokat használja a testápolási dolgaikat és bevált neki. :**

      Törlés
  2. Azta de szép a kép amit csináltál :O

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...