2014. július 19., szombat

OUTFIT | Walking between the sunflowers

Sziasztok!

Nagy vágyam volt, hogy egyszer egy napraforgó mezőn készüljenek rólam képek egy outfithez, és most végre valóra vált. Mezőkövesden voltunk nyaralni a szüleimmel, ezért is nem írtam mostanáig. Sajnálom, bár nem hiszem, hogy annyira hiányoltatok volna. Amúgy, ha bármi kérdésetek van, akkor ask.fm-en nyugodtan feltehetitek. Ha pedig hamarabb szeretnétek értesülni a friss bejegyzésekről, akkor lájkoljátok a facebook oldalamat.:) No de a jelenbe visszatérve, ha kíváncsiak vagytok miket láttam ott, ahol nyaraltam, akkor írjatok nekem valahol, akár e-mail-ben is.:*
nadrág - only
felső - atmosphere
cipő - Auchan
óra - bijou brigitte

Amint láthatjátok kicsit lebarnultam, ti hogy szoktátok? Fekszetek a vízparton vagy lubickoltok naphosszat?
Merre mentek/voltatok nyaralni?
Sarah♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...