2014. július 29., kedd

Lookbook | Summer II.

Sziasztok!

A minap elgondolkodtam, hogy jujj nemsokára itt az ősz és a suli is. Annyira elborzasztott ez a hír (főleg a suli miatt), hogy rögtön kerestem nyári képeket és outfiteket is Lookbook-on. Viszont a rossz idő ellenére vagy is itt rossz van, még jócskán a nyárban vagyunk, gondoltam jöhet megint egy kis képösszeállítás!;)
Óóó és olyan meleg szívvel tölt el, hogy most már egyre több magyar lány is csatlakozott ehhez az oldalhoz!
Ha szeretnétek majd őszre inspiráló képeket akkor nyomjatok a "még több ilyet" ikonra, a bejegyzés alatt!

Nagyon szeretnék egy ilyen kardigánt! Esetleg van ötletetek, hogy találhatok ilyesmit?:)
Személyes kedvencem. Rózsák és Ramones*-*
A tipikus nyári fehér ruha kicsit felturbózva.
Ez a szandál, ezért is totálisan odavagyok meg vissza.:3
És ez a lábbeli is.
A vintage stílus a gyengém.
Nektek melyik tetszett a legjobban? Szeretitek az ilyen kis laza posztokat?
Ask.fm és Facebook oldalam.
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a 'Rózsák és Ramones' tetszik legjobban.:) Én szeretem az ilyen laza kis posztokat, nagyon klassz ötlet, és nagyon jól jött, mert én is beleborzongtam, hogy mindjárt ősz.. De köszönöm, felvidítottál!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Én köszönöm, hogy megtehettem!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...