2014. július 31., csütörtök

NAILS | LFP! 8 - Országok


Sziasztok!

Olyan nagyon sajnálom, hogy lemaradtam az előző LFP!-ről, így most sokat néztem, hogy ki, mikor és hol teszi ki a következő felhívást. Ezúttal Mesy és Detti szervezték, akik az országokat választották ki téma gyanánt. Úú hát én ennek nagyon örültem, nem is volt kérdés, hogy melyik országot választom. Egyértelműen Franciaország a befutó nálam és azon belül is Párizs!♥*o* Egyszerűen imádom, már csak azt sajnálom, hogy esti pompájában nem láthattam a várost. De sebaj! A többi leányzó manijára is kíváncsi vagyok nagyon!
A manikűrnél nem vittem túlzásba a színek használatát, csak fehéret, barnát és feketét használtam, no meg persze kis virágos matricákat.




























Sarah♥

19 megjegyzés:

  1. Úú, Sarah! Nagyon kitettél magadért, Gyönyörű!*-*<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól sikerült! Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...