2014. július 30., szerda

HAUL | Rossetti bizsu


Sziasztok!

Olyan régen volt haul poszt, így pont kapóra jött, hogy a Rossetti bizsu oldaláról rendeltem a napokban két ékszert is. Gondoltam megmutatom, mert elég jó áron lehet innen szerezni dolgokat! Linkelem nektek a két terméket, de nyugodtan nézzetek körül az oldalukon, mert sok fajta ékszerük van.:* 

Ask.fm és facebook oldalam, ha esetleg kérdésetek lenne vagy mihamarabb értesülni szeretnétek az új posztokról!

Ez a nyaklánc szerelem volt első látásra! Ezek a fekete háromszögek ezzel a rosegold (vagy hogy is hívják) árnyalatú lánccal, szerintem nagyon jól fog passzolni egy-két outfitemhez. Már várom hogy viselhessem. Nagy meglepetésemre ez egy "kifordítom befordítom mégis jól mutat a nyaklánc" nyaklánc (és igen direkt kétszer írtam le, hogy nyaklánc;) ), mert a hátulján cuki kis rózsák vannak. 

Ilyesfajta karkötőre már rég szemet vetettem, de nem láttam eddig sehol hasonlót csak E-bay-en, onnan meg nem merek rendelni. Szóval most, hogy megláttam itt, nagyon megörültem neki és meg is rendeltem. Ezt a piros kis szálat lehet kiveszem belőle, mert eléggé lekorlátozza a hordhatóságát, mivel nem igen van piros ruhám, sőt ha belegondolok egyáltalán nincs is. No de ez a kis bicikli is olyan cuki rajta, nem? Ehhez hasonlót csak we♥it-en láttam.


Sarah♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...