2014. július 22., kedd

TAG | 25 music of my life


Sziasztok!

Lizánál láttam ezt a jó kis TAG-et, és gondoltam elkészítem nektek. Nem tudom, hogy mennyire vagytok oda az ilyen jellegű bejegyzésekért, de nekem tetszik és szeretem őket írni. Ezt minden alkalommal elmondom, de hát így van:) Jó olvasást/hallgatást, ha van kedvetek készítsétek el Ti is, és ha megtettétek linkeljétek nekem megjegyzésben!:*


1: Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?
2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?
3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak az eszedbe?
4. Mutass egy dal/zenét ami megnyugtat.
5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?
6. Melyik az dal/zene ami egy jó barátodra emlékeztet? ( Tudod ki vagy;) )
7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!
8. Egy dal ami az első szerelmedre emlékeztet.
Már azt sem tudom mikor voltam először szerelmes:) Bocsi.

9. Egy dal, ami reményt ad.

10. A kedvenc bandád egyik száma?
11. Egy zene a kedvenc filmedből?
12. Melyik az a dal amit legutóbb hallgattál:
13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.
14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet.
15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?
16. Egy dal, ami megríkatott.
17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?
18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod:
19.-20. Az első dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3)? És az utolsó?
Első:
Utolsó:
21. Melyik most a kedvenc dalod?
22. Egy dal, amit valaki énekelt neked.
23. Egy dal amit ki nem állhatsz.
24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok:
25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.

Szerintem érdekes egy TAG és könnyen meglehet ismerni így is az embert, ha nem ad ki magáról bensőséges infókat. Ha gondoljátok kommentben is leírhatjátok a kedvenceiteket én szívesen olvasom/hallgatom majd őket!:*
Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Úú, ilyen Tag - et még nem is olvastam, de azt hiszem kitöltöm, tetszik!:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon megtetszett és rendicsek majd linkeld be!:D

    VálaszTörlés
  3. az a mi szamunk marad!! akkor voltam nalad eloszor <3

    VálaszTörlés
  4. őő sziaa! :DD akaratlanul is megakadt a szemem (konkrétan sokkot kaptam xdd) ezen a kérdésen: "A kedvenc bandád egyik száma?", vagyis a kérdés válaszán...Fall Out Boy Death Valley. FOB fan vagy?! Ugye ezt nem mondod komolyan?! *o*

    VálaszTörlés
  5. Szia!:D De igen, FOB rajongó vagyok, imádom nagyon sok számukat!:D ezek szerint te is?!:**

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...