2014. szeptember 22., hétfő

DIY | sparkles


Sziasztok!

A hétvégén ihletet kaptam és csináltam egy őszi manikűrt, amit a követező posztban láthattok, csak egy bajom volt: nem volt arany/bronz csillámom, pedig az elképzelt manimban mindkettő szerepelt. Próbálkoztam ezzel azzal, mikor rájöttem hogy nekem vannak a fiók mélyén, jól eldugva csillámaim, amit még hajdanán a Lidl-ben vettem. Előkaptam az aranyat, a bronzot és a rózsaszínes aranyat és már alkottam is. Először nem is szerettem volna bejegyzést csinálni belőle, de eszembe jutott, hogy még nem is volt DIY-ról szó a blogon. Előkaptam a fényképezőt és befotóztam pár képet. Ezt láthatjátok most.:)

Amire szükség van: 
-átlátszó körömlakk
-csillámok


 A körömlakkba először a rózsaszínes csillámból öntöttem, de az túl világosnak minősült, így egy kis bronzot is hozzáadtam, így lett belőle ilyen színű. Igazából csak egy egyszerű, apró csillámos topper lett, de pont ilyet szerettem volna.

Ti csináltatok már ilyet?:*
Sarah♥

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...