2014. szeptember 16., kedd

Reccomendation | premieres

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy indítok egy sorozatot, amiben azokat a filmeket/könyveket/sorozatokat fogom bemutatni, amiket várok, hogy megjelenjenek vagy már elnyerték a tetszésemet és szeretem őket nézni/olvasni. Remélem lesz értelme és nem csak magamban fogok beszélni. Most a filmpremiereket szerettem volna kicsit közelebbről megismertetni veletek, vagyis azokat amiket én is megszeretnék majd nézni.
Amit a legeslegjobban várok az a Ha maradnék (If I stay) című film, amiben a mostani egyik kedvenc színésznőm, Chloe Grace Moretz játszik. A film tartalmát nem igazán szeretném leírni, ennek két oka is van: 1.) Nem szeretnék spoilerezni, 2.) Ha szeretnétek megnézhetitek a Porton. Gayle Forman változatát is elszeretném olvasni, viszont csak miután megnéztem a filmet. Előre felkészülök és viszek a moziba zsepit!
A második amire igazán kíváncsi vagyok az a Térkép a csillagokhoz című mozifilm, viszont nem igazán tudtam értelmezni az előzetest. Szóval lehet nekem ez túl bonyolult lesz, de akkor is kíváncsi vagyok rá. Robert Pattinson is játszik benne, szóval csak nem lehet olyan rossz.:) Port.hu-n megtaláljátok az információkat ezzel a filmmel kapcsolatban is.
Várom már az Éhezők viadala 3-at is. Viszont azt nagyon nem szeretem, hogy a filmeket két részre osztják és csak egy évvel később adják le a második felét. Miért csinálják ezt?! Igazából még a második részét sem láttam, de sort fogok rá keríteni, hogy megnézzem.
Igaz, hogy még sok van februárig, de én egyszerűen ha lehetne idő utaznék és megnézném a Szürke 50 árnyalatát! Mivel a könyv akkora sikerrel volt, gondolom a film is hasonló reakciókat fog kiváltani a közönségből. Én teljes mértékben odavagyok a filmtrailer-ben felcsendülő Beyonce-Crazy in love című számának feldolgozásáért is!

Ti melyiket várjátok a legjobban?
Sarah♥

8 megjegyzés:

  1. Óóóó... én is a Ha maradnék-ot várom a legjobban!:D Sajnos a hozzánk legközelebbi moziban még nem adják.
    A többi hasonlóan kedvenc lesz.:)
    Patrícia,
    http://patricia-universe.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi megnéztük, viszont nekünk is el kellett menni az Aréna plázáig.:)) Viszont nagyon jó volt a film!:*

      Törlés
  2. sziia!
    díjat kaptál tőlem, majd nézz be hozzám. ^^
    http://pandanico.blogspot.hu/2014/09/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés
  3. Nincs askom, úgyhogy gondoltam kérdezek itt, ha nem baj :)
    Az a helyzet, hogy kaptam két harisnyát: egy barckos-narancsosat és egy olaj- vagy méregzöldet. Viszont fogalmam sincs, mihez vagy hogyan hordjam őket :/
    Neked van valami ötleted, tanácsod?
    Előre is köszi :*
    U.I. : Imádom a blogod ♥ a Ha maradnék-ot én is nagyon várom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) név nélkül is nyugodtan kérdezhettél volna!:) Igazából a zöldet szerintem hordhatod úgy is, hogy barna csizma, bele egy kötött krémszínű zokni, ami kilóg belőle, majd egy a zoknihoz színben passzoló rövidnadrág/szoknya és felülre egy a csizma színével megegyező kötöttebb, hosszabb kardigán és valami feketés, zöldes felső, ami kicsit bővebb és betudod tűrni. A barackos-narancsos harisnyához én egy fekete hosszú zoknit, egy fekete bokacsizmát, egy fekete skater skirt-öt, egy rózsás felsőt vennék fel. Köszönöm szépen, remélem segítettem!:)

      Törlés
  4. A Ha maradnékot nem rég láttam, és nekem tetszett! A könyvet nem olvastam, bár szìvesen elolvasnám. (:
    A többi címe felkeltette az érdeklődésemet, szòval pènztárcákat elő. :D
    Az Èhezők Viadalát biztos megnézem! ♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...