2014. szeptember 7., vasárnap

TAG | Autumn


Sziasztok!

"Itt van az ősz, itt van újra.." gondolom, ezt mindenki észrevette. Elkezdődött az iskola, hamarosan lehullanak a szebbnél szebb színben káprázó levelek. A sulit leszámítva én imádom az őszt, viszont csakis azt a változatát mikor nem esik az eső, amikor még egy kicsit süt a nap, kicsit fúj a szellő és az avarszőnyegen bóklászva fényképezhetem a természetet. Bár lehet, hogy ez a kellemes ősz csak a fejemben létezik, mert eddig nem nagyon tapasztaltam. Szokásommá vált, hogy egy adott évszakhoz illő kérdéssort töltök ki. És most sem lesz ez máshogy, én ezt a TAG-et Nikinél találtam, remélem nem bánja, hogy én is megválaszolom a kérdéseket! Töltsétek ki ti is, ha van kedvetek!:*

1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád ?
A citromos és a barackos! Viszont ha valamiféle bogyós gyümölcsös teát kínálnak azt is szívesen megiszom. 

2. Szereted a sütőtököt ?
Igazából még sosem ettem úgy magában, de ettem már sütőtök krémlevest, és az tetszett!
3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be ?
Hmm.. ez egy nagyon jó kérdés, de még én sem tudom rá a választ. Talááán, ha belegondolok, akkor egy nagy nagy sütinek!:D Viszont ha az ijesztő jelmezt kéne választanom akkor Frankeinstein barátnőjének.

4. Kedvenc dolgod az őszben ?
A lehulló levelek.
5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Nem sminkelek, de szerintem nem használnék mást csak barnát és maximum egy kis bordót. 

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor ?
Tea! És könyvek.
7. Kedvenc őszi kiegészítőd ?
Kardigán, sapka, sál úú és a meleg kötött zoknik!
8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára ?
Igazából mindkettő. Attól függ milyen kedvem van, mert ha lustizós napot tartok akkor pulcsi és nem szöszölök mással, ha pedig egy fontos nap áll előttem nem is választanék mást csak ballonkabátot!

9. Kedvenc ősszel induló sorozat ?
Az X-faktor válogatóit szeretem nagyon, azok olyan viccesek. De én a sorozatokat neten nézem szóval ilyen nincs.

10. Sima sál vagy gyűrű/cső sál ?
Ősszel inkább a simát használom többet.

11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz ?
Nem igazán, mert még nyáron sem hordok sokat napszemüveget. De ha süt a nap és még jó idő van akkor persze, kivéve hogyha nem hagyom otthon.:)

12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz ?
A levelek, a suli és valamiért az amerikai kertvárosok.
13. Kedvenc őszi tevékenység ?
Bebújni az ágyba,  jó alaposan betakarózni és összebújni L♥-el. Viszont ha épp nem ezt csinálom akkor Tinussal megyek fényképezni.
14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz ?
Ilyen nincs. Mindig van egy szám amit hallgatok addig ameddig meg nem unom.:)) Mostani kedvencem ez:
15. Kedvenc illat ősszel ?
Sült padlizsán! Egyszerűen ahányszor megérzem az ősz jut eszembe, olyan nagyon szeretem!

Ti melyik típusú őszt szeretitek?
Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Szia

    Nagyon jó a blogod. Tetszik!
    Én csak pár hónapja kezdtem :) Ha van kedved nézz be. Bannercsere?:)
    üdv: Kirablogja

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jelöltelek egy díjra! :) Kíváncsian várom a válaszaid. :)

    VálaszTörlés
  3. Én azt szeretem, amikor a földön a sok levél, vagy már nincsenek, alig vannak zöldek (kìvétel a zöldelők). Én szeretem az esőt, azt amikor szépen esik, és nem viharosan, dühösen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az esőt olyankor én is szeretem, de csak ha bent vagyok és letudom foglalni magam.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...